Avatar billede mr_mads21 Nybegynder
20. november 2004 - 14:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Eget PC-mærke?½

Hej Eksperter!

Går for tiden og leget lidt med tanken om at starte et computerfirma.
Mit spørgsmål er: Hvis jeg indkøber PC-dele, samler dem og sælger dem til kunden; Må jeg så kalde dem et navn? Hvis jeg fx bruger INTEL bundkort osv. Andre firmaers produkter, må jeg kalde dem mit eget model nummer og navn? Er det en produktion når jeg bare selv samler?

På forhånd tak!

Mads
Avatar billede mr_mads21 Nybegynder
20. november 2004 - 14:35 #1
!
Avatar billede dixieboy Nybegynder
20. november 2004 - 14:58 #2
det er forbudt så vidt jeg ved. det er nemlig ulovlig kopiering hvis du sælger det
Avatar billede mr_mads21 Nybegynder
20. november 2004 - 15:06 #3
Tror ikk helt du forstår. Jeg vil ikk klade cmputeren Intel. Hvordan gør compaq, Dell, @computer? De producerer så vidt jeg ved ikke deres egne bundkort osv.
Avatar billede dimsen Nybegynder
21. november 2004 - 08:13 #4
Så vidt jeg ved kan du godt samle en computer og så sælge den under f.eks. Computerstore exstreme version, Computerstore light version. Men nu er jeg ikke den helt store jurist så tag mig endelig ikke på ordet :-).