Avatar billede regnars.dk Nybegynder
20. november 2004 - 08:19 Der er 4 kommentarer

Tegning af et træ

Jeg leder efter et træ som jeg kan bruge som baggrund til et stamtræ til publicering på min datters hjemmeside.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et sådant eller evt. selv kan tegne det ?

Det skal være i farver, og jeg har en ide om at der skal være en stor krone og knap så meget stamme.
Avatar billede just4fun Nybegynder
20. november 2004 - 08:22 #1
Prøv og søge på "stamtræ" på en søge maskine der er garanteret noget som kan kopieres
Avatar billede bredker Nybegynder
20. november 2004 - 08:33 #2
ved ikke om det lige er her , men nok en side du kan få glæde af , nu du er i gang
http://danmark.winfamily.com/
Avatar billede weblex Nybegynder
20. november 2004 - 08:44 #3
Avatar billede stone Forsker
20. november 2004 - 08:44 #4
eller søg på family tree