Avatar billede emiljensen Nybegynder
18. november 2004 - 15:32 Der er 25 kommentarer

Pris på hotpeople.dk

Hvad koster en side som hotpeople.dk hvis jeg skal have sådan en lavet. Den skal selvfølelig ikke være helt magen til. Men hvad koster en side i den størrelses orden (koder grafik og det hele)
Avatar billede dknsj Nybegynder
18. november 2004 - 15:33 #1
ca 2000 ,- - mit skud
Avatar billede kalp Novice
18. november 2004 - 15:33 #2
20.000kr
Avatar billede kalp Novice
18. november 2004 - 15:33 #3
2000kr? ??
Avatar billede kalp Novice
18. november 2004 - 15:33 #4
det fandme biligt
Avatar billede kalp Novice
18. november 2004 - 15:34 #5
jeg går med til 10000kr så
Avatar billede deadmez Nybegynder
18. november 2004 - 15:35 #6
husk at han også skal have domæne udgifter med i købet.... det er jo per måned man betaler det... med mindre man selv hoster domænet.. så er det vist kun domænenavnet man skal betale for hos dk hostmaster....
Avatar billede koehler Nybegynder
18. november 2004 - 15:36 #7
nogen af jer der kan komme med et link til en prisls som dokumentation :p eller er det tilbud i giver ham :)
Avatar billede deadmez Nybegynder
18. november 2004 - 15:37 #8
men kan ikke forstå hvorfor folk vil have sider som ligner hotpeople.dk ... det holder jo ingen steder... kig da på babes i stedet... det er da næsten det samme... ;)
Avatar billede kalp Novice
18. november 2004 - 15:39 #9
det bare lidt ulækkert hvis man kigger under babes og nogen af dem så er mænd hehe... der er jo begge dele på hotpeople
Avatar billede deadmez Nybegynder
18. november 2004 - 15:41 #10
tjaeh... det er vel ikke mit problem... tror ikke rigtig du forstår hvad jeg prøver at fortælle dig..... :D
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2004 - 16:34 #11
Avatar billede emiljensen Nybegynder
18. november 2004 - 16:43 #12
Er der nogle der vil lave et komplet system noget ala hotpeople.dk for 20.000 (incl koder, databaser og design)
Avatar billede cpufan Juniormester
18. november 2004 - 17:19 #13
kontakt mig på info (at) icode.dk
Avatar billede blach Nybegynder
18. november 2004 - 19:23 #14
Du kan også kontakte mig på rbg@rasmusblach.dk
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2004 - 20:45 #15
i mine øjne lyder det en smule suspekt at man "byder" 20 kilo når en har sagt 10.000 og en anden 2000 - men det kan selvfølgelig være fordi projektet virkelig er seriøst.

har du kigget på mit link emiljensen? der ligger systemet jo stort set færdigt? hvis ikke det er godt nok vil jeg også mene at jeg sagtens kan klare den opgave uden dog at kende hotpeople i dybden, men du kan evt prøve at kontakte på icq #32036024 eller mail/msn kim@soze.dk
Avatar billede emiljensen Nybegynder
18. november 2004 - 20:52 #16
Har heller ikke sagt at jeg vil give 20.000 kr men det er også useriøst at byde 2.000 kr for en sådan side. Og det script du har postet er jo slet ikke nok der mangler både design og en masse andre ting og punkter
Avatar billede emiljensen Nybegynder
18. november 2004 - 20:54 #17
Jeg vil betale alt efter hvor avanceret systemet er. Men det kræver også at det sparker røv. Betaler ikke så meget hvis det bare er det script keyersoze har linket til
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2004 - 21:04 #18
så skriv en så detaljeret (som på nuværende tidspunkt mulig) projektbeskrivelse ned - hvilke funktioner der skal være både frontend og backend, idéer om design, idéer om valg af sprog og database etc ned og post det enten her eller til os der har givet en kontaktmulighed... så er det meget lettere at se hvad der kan være rimeligt både for os og dig.

jeg har besøgt hotpeople (er endda VIP derinde) men besøger den så sjældent at jeg umuligt kan vide bare halvdelen af funktionerne - så skriv løs og det er lettere for os at se hvad der kræves.

p.s. ja, det system på linket er ret lille - men det er et rigtig godt script til at få lagt hele grundstammen hvis det bare skulle i gang hurtigt.
Avatar billede kalp Novice
18. november 2004 - 21:46 #19
Må jo hellere ligge et svar så...

når jeg siger 20.000 så er det max! de fleste får jo hjemmesider lavet for lidt over 10!
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. november 2004 - 21:52 #20
Tror ikke man kan lave en side som hotPeople for 10 stärke, hvis det skal laves fra bunden (Design, frontend, backend). I så fald sälger i jer billigt.
Avatar billede emiljensen Nybegynder
18. november 2004 - 22:27 #21
Jeg søgere en som er knald dygtig til design og asp som er interesseret i at løse denne opgave
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2004 - 22:53 #22
jeg tror ikke du kan få en der både kan designe og programmere på virkelig højt niveau - men jeg kan programmere og har kontakt til flere designere - så, som tidligere skrevet, kan du prøve at skrive til mig.
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 19:43 #23
Problemet her må være løst efterhånden... husk at lukke emiljensen
Avatar billede kalp Novice
30. januar 2005 - 16:03 #24
emiljensen fandt du en knald dygtig designer og programmør?

Du skal i hvertfald stadig lukke spørgsmålet her:)
Avatar billede nelander Nybegynder
08. februar 2005 - 02:47 #25
*ROFL* Mange gode bud må man sige... Alt mellem gratis og 20.000... Kunne ikke lade være med at grine lidt, men kommer selvfølgelig meget an på, hvor meget man kræver :)

Til emiljensen kan jeg kun sige, at han nok aldrig finder en, som er dygtig til begge dele, men hvis man får fat i en knald dygtig programmør, så kan vedkommende nok hurtigt finde en knald dygtig grafiker på sin MSN-liste ;-)