Avatar billede blazer_911 Nybegynder
17. november 2004 - 23:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor sletter jeg WMP 10, og "tid" er der også noget galt med!

Hej, hvordan kan jeg få WMP9 tilbage, det er praktisk talt umuligt synes jeg!

Og hvorfor filen siger WMP10 at en film fx varer 00-10 sek, når den rigtig varer 1-60 min?

Samme i Winamp, Den siger at sangen er det dobbelte af hvad den egentlig er...

Help.
Avatar billede ricky Nybegynder
18. november 2004 - 00:05 #1
nå! jeg er ikke den eneste der har det problem med WMP10 :(
Avatar billede ricky Nybegynder
18. november 2004 - 00:13 #2
Så kom løsningen..

Tilføj/fjern programmer -> oppe i toppen.. vis opdateringer (eller hvad det nu hedder på Dansk) - og vupti.. så kan du vælge at fjerne WMP10 (laver rollback til WMP9). kræver genstart.
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. november 2004 - 00:14 #3
Hvis en fil er komprimeret med variabel bitrate kan programmerne have svært ved at læse hvor lang tid filen varer.
Avatar billede ricky Nybegynder
18. november 2004 - 00:30 #4
kan være.. men det går helt galt med WMP10.
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
18. november 2004 - 12:59 #5
Kunne MEGET bedre lide wmp9..

Det med tiden.. Det virkede perfekt for et stykke tid siden, og har rettet op på det i winamp.. Slettede alle plugins.

Wmp10 dog.. sikke da noget L*** :)

Men tak for hjælpen Ricky.