Avatar billede jdann Mester
16. november 2004 - 08:53 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Efterlysning - regnskabsprogram

Er der en eller anden som ved hvor man finder et lille - og GRATIS  - regnskabsprogram
Programmet skal bruges til en lille forening  max 350 posteringer - ingen moms - ingen løn - begrænset kontoplan.

Hilsen
Jørgen
Avatar billede ladyhawke Novice
16. november 2004 - 08:55 #1
hvis du kan klare dig med 300 poster så: SummaSummarum

http://www.summarum.dk/
Avatar billede ladyhawke Novice
16. november 2004 - 08:56 #2
Er også ret billigt, hvis du har brug for den lille version (pt. 525kr inkl. moms)
Avatar billede falster Ekspert
16. november 2004 - 10:27 #3
Disse gode folk leverer et foreningsprogram gratis:

http://www.vigforeningsprogram.dk/e107/news.php
Avatar billede ladyhawke Novice
16. november 2004 - 10:32 #4
det fremgår måske ikke helt tydeligt, men SummaSummarum er gratis op til 300 poster
Avatar billede miko67 Nybegynder
16. november 2004 - 11:12 #5
- og SummaSummarum kan KLART anbefales. Det er suverænt på alle områder (til prisen), jeg bruger det selv.
Avatar billede bulbous Nybegynder
21. december 2004 - 14:42 #6
Jeg kender også SummaSummarum, og kan meget godt lide det.

Der findes også et andet danskt program på: www.aslani.dk
Avatar billede oleviolin Nybegynder
24. februar 2009 - 18:00 #7
Avatar billede Start-Base Nybegynder
18. august 2010 - 16:15 #8
Se på http://www.start-base.dk der er flere gratis regnskabsprogrammer.
Avatar billede jeffbeekhuis Nybegynder
09. december 2011 - 18:27 #9
Jeg er netop skiftet til et regnskabsprogram, der hedder Billy's Billing. Det er et nemt regnskabsprogram og billigt. Jeg fik en gratis prøveperiode på 30 dage, så jeg kunne se, hvordan det fungerede. Jeg kan kun anbefale dette regnskabsprogram til alle iværksættere eller virksomheder, der ønsker at have en overblik over deres virksomheds økonomi.

Regnskabsprogram Billy's Billing skal prøves.

Læs meget mere her: http://billysbilling.dk/regnskabsprogram