Avatar billede jesperkaos Nybegynder
12. marts 2001 - 18:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lyddæmpning

Jeg har en ombygget aptiva, der larmer meget. Hvordan får jeg dæmpet den konstante summen?
Avatar billede tbs120 Nybegynder
12. marts 2001 - 18:37 #1
Hej!
Tjek:
http://asp.webconsult.dk/nc_pcnoise.asp - en god artikel om støjdæmpning af pc\'en.
Avatar billede jesperkaos Nybegynder
12. marts 2001 - 18:57 #2
har du selv erfaringer med nogen af deres produkter/råd?
Avatar billede tbs120 Nybegynder
14. marts 2001 - 16:16 #3
Nej, desværre!
Jeg har ikke nogen støjsvag computer!
Men den næste jeg skal have, skal være støjsvag og derfor har jeg undersøgt \"markedet\" lidt.
Og må nok sige at Noise Control er det eneste firma jeg har fundet, der har et svar til alle støj problemer i kabinettet (Jeg repræsenterer ikke NC eller noget andet firma/butik :-). Jeg har set andre forsøg på at gøre ens computer støjsvag uden NC (Prøv evt. at læse en artikel om PC støj på www.ing.dk (Har ikke noget link til artiklen men den er der! :-( ), men må nok sige at det lyder lettere at bruge NC.

I det seneste nummer af Privat Computer PC har de også en artikel om PC støj og der tester de også NC! Prøv evt. at læse den, du kan sikkert finde bladet på et bibliotek hvis du ikke gider købe det eller har det i forvejen!