Avatar billede Bjarne Novice
14. november 2004 - 20:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til css site

Jeg står med et lille problem. Er ved at lave en hjemmeside, men har faktisk en smule problemer med det grundllæggende.

Har denne side lavet med tables: http://volieren.dk
Det fungerer ikke ordentligt.

Har fået at vide at det er lang bedre at lave siden i css. Jeg har selv prøvet at lave det med css, men det gik ikke videre godt. Det kan ses her: http://lab.volieren.dk
Må indrømme at jeg er ved at give op, har brugt en del tid på at lave det i css. Jeg kan ikke få det til at se ordenligt ud i Firefox og Internet Explorer.

Det skal se ud som http://volieren.dk

Er der nogle som kan hjælpe med det?
Avatar billede tk2 Nybegynder
14. november 2004 - 21:05 #1
Jeg bøvlede også en del med css, indtil jeg fandt et program der hedder TopStyle Pro. Det gør det ufatteligt nemt at lave style sheets, plus man kan se ændringerne i et preview vindue. Den checker også mod diverse browsere og versioner, som du selv vælger. Du kan hente det hos www.bradsoft.com.
Jeg ved det lyder som en reklame, men det er sgu det nemmeste css, jeg længe har lavet.

tk2
Avatar billede Bjarne Novice
15. november 2004 - 18:44 #2
hmm. 79.95$ koster TopStyle Pro. Så det kan jeg ikke rigtig få adgang til. Kan jeg ikke få noget hjælp med selve koden. Kan bare ikke få det til at se ud som det skal..
Avatar billede Bjarne Novice
16. november 2004 - 19:48 #3
andre løsningsforslag?
Avatar billede Bjarne Novice
19. november 2004 - 19:21 #4
Ingen som kan hjælpe med css?
Avatar billede Bjarne Novice
08. maj 2005 - 13:55 #5
svar