Avatar billede haute Nybegynder
14. november 2004 - 17:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med denne side?

Hej!

Jeg har oprettet en bruger på http://200cents-2000dollars.com ..

Det går ud på, at man får nogle emails med nogle links i, og så klikker man på et link og er derinde i 40 sekunder. Så får man 200 cent.
Man kan få udbetaling ved 2000 dollars

Jeg har allerede fået 14 dollars ind på kontoen, og det lyder næsten for godt til at være sandt.

Er der nogen, der har erfaring med, om det bare er snyd og humbug, eller kan man stole på dem?

Deres strategi er vel egentlig meget god - der er nok ikke mange der gider have mails hver dag, og vente 40 sekunder på en side for først at få penge efter 1000 sider!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. november 2004 - 17:51 #1
Jeg har ingen erfaring med det, men fandt denne side, som vel nok kan gøre en noget eftertænksom:
http://www.startsleutel.nl/
Avatar billede fixxxer Nybegynder
14. november 2004 - 17:56 #2
40 sekunder pr side*1000 sider = 40000 sekunder ~ 11 timer = 2000$/11 timer= 181$/time = 1272kr/time.. umiddelbart lyder det som en god deal.. teoretisk set.
Avatar billede bannerzone Nybegynder
16. november 2004 - 09:29 #3
det er nok lidt naivt at du tror man kan tjene $2000 på en side som det... hvis du får $2 per mail de sender og har 2000 medlemmer, så kan du selv regne ud hvor meget de skal sælge i reklame, for at kunne sende dem ud.. ingen vil betale så meget, især når der findes programmer med fx $2 i payout, hvor man tjener mindre, men faktisk får udbetalt pengene..

jeg kender selv folk der har den slags sider, og de betaler til folk..

Bent
Avatar billede haute Nybegynder
16. november 2004 - 16:44 #4
Hmm, kan du skrive nogle sider, du VED betaler.. Nu du siger, du kender nogen, der betaler... Kunne godt bruge nogle stykker!
Avatar billede bannerzone Nybegynder
18. november 2004 - 09:21 #5
Hejsa,
www.beenpaid.com lister en masse af dem.. og hold øje med www.ceruse.dk, som er nede i øjeblikket... men den lister generelt bare sider man kan tjene penge på...

men husk, det er ikke mere end et par $ du kan tjene, ved at læse mængder af mails.. så det skal kun være hvis du synes det er sjovt.

Bent
Avatar billede haute Nybegynder
18. november 2004 - 13:27 #6
Tak for dit svar...

Jeg brugte ThunderClick i fire dage, og kom op på 12,5 dollars. Så fik jeg dem udbetalt, så dem kan jeg i hvert fald anbefale!
Avatar billede bannerzone Nybegynder
20. november 2004 - 02:21 #7
jamen det var da så lidt :)

Held & Lykke