Avatar billede big-o Nybegynder
13. november 2004 - 01:05 Der er 1 kommentar

problem vedr. sme server

hejsa

jeg har after længere tids overvejelser, beslutte mig for at få min egen server, og efter længere tids søgen stødte jeg på sme serveren, som efter sigende skulle være nem at sætte op.
problemet ligger i at når jeg har installeret den på en PIII 650 Mhz, 756 mb ram, og skal boote så får jeg alle info om pc'en, og efter at den har skrevet verifying DMI pool data, kommer der et stort L - lige efter står markøren og blinker, derfeter sker der ikke mere. har prøvet med 2 forskellige versioner af sme serveren (6.0 og 5.6) og samme problem opstår, det er som den ikke kan finde det der lige er installeret, håber der er en som har en løsning på problemet - på forhånd tak

Ole
Avatar billede big-o Nybegynder
15. november 2004 - 13:53 #1
jeg går ud fra at under installationen, skal det være muligt at definere hvilken servertype(server-only eller som gateway), samt administrator og password - under alle de installations forsøg jeg har lavet har jeg ikke haft mulighed for dette. det eneste jeg skulle var at vælge installationssprog - tastatursprog - tidszone om jeg ville lave en diskette - derefter blev alle pakker installeret(374 styk) - og til sidst rebooter den, derefter sker der ikke en dyt, ud over et stor L med markøren blinkende lige efter - er villig til at give 200 points for et svar der kan løse problemet for mig, da jeg er ved at være en smule desperat