Avatar billede sim00n Praktikant
12. november 2004 - 23:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MSN problemer

Hejsa.. Min ven i USA har problemer med sin msn.. Den logger af og på hvert minut.. Jeg vil gerne hjælpe ham med at fixe hans msn men de ting jeg har forslået har ikk virket.. Altså jeg forslog:
-At slukke for firewall og antivirus
-At slette sit msn og installere det igen
-Downloade MSN 7 BETA version og prøve den

ingen af de ting virkede..

Han har ADSL 576k internet forbindelse og bruger belkin router..
Avatar billede basementjack Nybegynder
13. november 2004 - 00:16 #1
Min skole er blevet enige om at det er msn serverne der er problemet.. vi har problemer at logge på nogen gange.. både hjemme og på skolen..

Og man skal aldrig slukke for firewall... Det kommer næsten aldrig noget godt ud af..
Avatar billede sim00n Praktikant
13. november 2004 - 00:23 #2
De fleste skoler bruger en fælles firewall som bliver sat op af kommunen.. Den blokere her på frederiksberg hvertfald MSN.. Så nej det er ikke det.. Desuden er det på hans hjemmecomputer..
Avatar billede sim00n Praktikant
13. november 2004 - 13:00 #3
Please kom med nogle svar :D
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
14. november 2004 - 03:12 #4
Har i  tjekket om hans internet forbindelse er stabil? hvis der bare er lidt sving i forbindelsen logger den af, og logger på lige så snart der kommer forbindelse igen.
det er ikke noget man ligger mærke til men der skal ikke særlig meget til med msn..
Avatar billede klamse Nybegynder
16. november 2004 - 18:34 #5
hmm ved godt det måske ikke er det fedeste men han kan bruge http://webmessenger.msn.com
Det burde virke... Ellers ville jeg også foreslå den der hedder windows messenger (plejer at være installeret på en xp maskine)
Avatar billede sim00n Praktikant
02. marts 2005 - 23:31 #6
...