Avatar billede caroc Praktikant
12. november 2004 - 17:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Download af stream?

Hej.
Jeg skal bruge et klip fra tv2.dk's hjemmeside som skal vises på en projektor. Er det muligt at downloade et klip på en eller anden måde? eller kan man kun streame?

Caroc
Avatar billede kipolaks Nybegynder
12. november 2004 - 17:33 #1
link ?
Avatar billede caroc Praktikant
12. november 2004 - 17:39 #2
Hvad mener du? hvordan kan jeg finde et direkte link til filen?
det er inde på www.tv2.dk og undet NET-TV... Dags Dato om mordet på Theo van Gogh
Avatar billede kipolaks Nybegynder
12. november 2004 - 17:58 #3
det direkte link er -> http://konsol.tv2.dk/konsol2/flad/kanal/854421/udsendelse/1570851/klip/1570945.asx

men dette er i et streaming format man ikke umiddelbart kan downloade..
du kan evt. bruge en stream ripper som "StreamBoxVCR"
Avatar billede anwaize Nybegynder
12. december 2004 - 22:18 #4
Ja som poulseye siger kan du bruge et stream ripper program. Bruger selv et freeware program som hedder "SDP Multimedia"
Avatar billede anwaize Nybegynder
12. december 2004 - 22:18 #5
Ja som poulseye siger kan du bruge et stream ripper program. Bruger selv et freeware program som hedder "SDP Multimedia"
Avatar billede caroc Praktikant
13. april 2005 - 15:27 #6
Paulseye.. ligger du et svar?