Avatar billede kac Nybegynder
12. marts 2001 - 13:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvad gør jeg?

Jeg har downloadet wab32.dll filen og den er i min winzip.Jeg har prøvet at ligge den over i windows systemer, men der sker intet.Jeg kan stadig ikke sende mails, da den ikke kan finde dll filen.Hvad gør jeg så?
Avatar billede savle Nybegynder
12. marts 2001 - 13:27 #1
Har du prøvet at gå til start programer kontrolpanel tilføj/fjern programer Windows Installation Adressekartotek, fjern hak omstart gå tilbage der til og sæt hak i Adressekartotek.
mvh. savle.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
12. marts 2001 - 13:28 #2
prøv at opdatere dit mailprogram
Avatar billede savle Nybegynder
12. marts 2001 - 13:33 #3
Har du prøvet det link som jimsim gav dig http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q196/2/10.ASP

Avatar billede pcms Nybegynder
14. marts 2001 - 01:12 #4
Wab32.dll er til styring af adressekartoteket, prøv at gå din registerdatabase efter under HKEY_CURRENT_USER\\Identities og tjek at der ikke er nogen linie med indcomming og outgoing linier, hvis der er så slet dem. Og at \"user id\" er den samme alle 3 steder.

MVH
Kristian
Avatar billede kac Nybegynder
14. marts 2001 - 04:01 #5
Hvordan finder jeg HKEY osv.Kan jeg finde det i stifinder? Og forresten mange tak for hjælpen.
Avatar billede savle Nybegynder
14. marts 2001 - 12:41 #6
I start/kør skriv REGEDIT det er nok en god ide at tage en bagup af din Registreringseditor inden du ænder noget.