Avatar billede freehelp Praktikant
12. november 2004 - 08:55 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

Nu må det stoppe!

Nu er bærret sgu fyldt!

Endnu en gang bliver mine artikler hakket totalt ned

En bruger han oprettet sig KUN med det formål at smadre mine artikler!

Dårlig artikel.. Ikke pointene værd :-( yahiihans

Denne er givet i samtlige artikler jeg har lagt på - og brugeren har ikke brugt kontoen til andet.

Kan det virkelig passe fjolserne skal vinde det slag her på eksperten og lade de seriøse brugere der kommer her droppe sitet!

Jeg synes fand** bunden er nået.

En ting er de misbruger karmasystemet - noget andet er når de angriber vores artikler. Kunne admin ikke få sat noget i sving istedetfor vi skal finde os i dette svineri
Avatar billede freehelp Praktikant
12. november 2004 - 09:03 #1
jeg kan se brugeren der udførte dette svineri har lukket sin bruger igen. Coadmins må kunne spore ipén?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 09:06 #2
Hvad er det for noget svineri! Jeg er 100% enig med dig, freehelp. Dette er for groft og underligt!
Avatar billede snowball Novice
12. november 2004 - 09:10 #3
Vi kigger på det. Der er en smule at gå efter, men som det er nu, så kan vi desværre ikke fjerne folks kommentare på artikler.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede freehelp Praktikant
12. november 2004 - 09:17 #4
Det ved jeg snowball - men irriterende vi skal have vores arbejde smadret af de møg unger!

Alle mine artilker bliver fjernet omgående
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. november 2004 - 09:21 #5
Næ nej free - det gør du ikke!!
At E så enten må nedlægge karma eller ændre det kan vi være enige om - men bør nogle fjolsers opførsel måske have stor betydning for andre - du har brugt tid på dem, og ryger det offline er det jo spildt (er de andre steder?).
Avatar billede snowball Novice
12. november 2004 - 09:25 #6
freehelp: Det synes jeg nu også er forkert at gøre. Så lader du jo faktisk personen der har gjort dette, "vinde" over dig.

Det er jo det samme som når terroristerne i Irak får deres betingelser opfyldt og et land dermed trække sin soldater ud af landet. Så har terroristerne også vundet den lille kamp!
Avatar billede morten_leth Nybegynder
12. november 2004 - 09:25 #7
freehelp... rolig nu...

Der ER nogen idioter på E, det ved vi.. har der altid været, men det er jo heller ikke meningen de skal smadre det for alle dem der virkelig ønsker at lære noget ud fra dine artikler...

må nok indrømme jeg har ikke læst nogen af dine artikler, men ud fra hvordan du er osv. så tror jeg hurtigt vi kan blive enige om at de godt kan bruges til noget, og fordi en bruger opretter en bruger og rakker en anden ned...
det har ALTID fundet sted på E, det ved vi....
men lad være med at tage sådan på vej med det, det er en bruger det drejer sig om her... (skulle jeg da mene)
Men kan godt se det ikke er så fedt at få de ting man med møje og besvær har siddet og brugt tid på at hjælpe andre...
men det var mit besyv...
Avatar billede freehelp Praktikant
12. november 2004 - 09:30 #8
Tak for moralsk support - men det her er der ingen artikelskriver der skal finde sig i. Mener jeg læste bufferzone har haft samme problem.

Selvfølgelig håber jeg folk kan drage nytte af det jeg skriver, men jeg kan ikke se på at dette foregår, efter man har brugt så langtid på at hjælpe folk som måske ikke har helt styr på diverse ting.

Måske er dette her OGSÅ en forkert måde jeg begærder mig på, men vil ikke bruge tid på at løse folks problemer,og så blive svinet for min hjælp.

Annika>> Dem om bærbar kommer på mit eget site når det kommer op
Avatar billede kenp Novice
12. november 2004 - 09:50 #9
Der må jeg jo sige at det irreterende at der er sådanne nogle brugere.

Men surt at du har pillet dine artikler ned, da det jo netop er sådanne nogle jeg skal bruge når jeg er igang med at rode efter ny computer eller andet hardware, så kan du straks ligge dem op igen :)
Avatar billede kalb Nybegynder
12. november 2004 - 11:17 #10
ja-det er netop artikeldatabasen med den viden med dens indhold der er så verdifuld for brugerne. Det er et gigantisk opslagsværk af viden som er uundværlig i brugen af computermediet.
Avatar billede popsy Novice
12. november 2004 - 12:37 #11
Jamen for fanden da også!

Jeg har betalt med gode point for at kunne se de artikler, uanset hvad vurdering de har fået!

Se, jeg er nemlig klog nok til selv at vurdere, i stedet for at læse andres!

Nu sidder jeg her og er halvvejs gennem et projekt udfra en af dem, og kan ikke komme videre?
Avatar billede freehelp Praktikant
12. november 2004 - 12:51 #12
Dem der ønsker dem er velkommen til at få dem pr mail
Avatar billede popsy Novice
12. november 2004 - 12:56 #13
så smid lige den om cd rommen til mig, mailadressen har du vist.
Avatar billede freehelp Praktikant
12. november 2004 - 13:02 #14
Den om CD-rom?
Avatar billede popsy Novice
12. november 2004 - 13:05 #15
Ja, jeg kan ikke huske hvad den hed. Den med WPI.
Avatar billede kenp Novice
12. november 2004 - 13:05 #16
ja tak modtages gerne :) mail adr. har du vist.
Avatar billede freehelp Praktikant
12. november 2004 - 13:08 #17
Fremsendt til Henrik :-)
Avatar billede popsy Novice
12. november 2004 - 13:20 #18
Og modtaget :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2004 - 21:01 #19
freehelp> total forståelse for din harme - det ligner f..... ikke noget!
Avatar billede fromsej Praktikant
12. november 2004 - 22:29 #20
Det er dybt sørgeligt, åbenbart skal vi finde os i hvad som helst fra præpupertetsungerne, her kostede det så en stribe artikler der var lagt meget arbejde i.
Måske skulle vi allesammen fjerne vores artikler, selvom det nok heller ikke får nogen til at reagere, da kvantitet og IKKE kvalitet sætter dagsordenen i dette forum.
Avatar billede snowball Novice
14. november 2004 - 11:45 #21
Freehelp: Hvis jeg lige må indskyde min personlige mening, så synes jeg er det er en _meget_ unfair måde du har "re-lanceret" dine artikler på. Da du skrev at du havde fjernet dine artikler, så regnede jeg med at du bare havde sat status til "Under redigering" - så kan andre jo ikke se dem. Nu viser det sig så at du har oprettet artiklerne helt på ny, hvilket jo vil sige, at folk der tidligere har læst artiklerne, igen skal betale point for at se dem. Du havde i forvejen tjent ca. 3700 point for de artikler - dem kan folk så begynde at betale igen.

Det er sq ik' helt fair efter min mening!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2004 - 11:49 #22
Måske ikke helt fair...

Men med de bedømmelser for en artikel havde jeg nok valgt  samme måde for at undgå de stupide bedømmelser.
Og så er det trods alt KUN point ;)
Avatar billede snowball Novice
14. november 2004 - 11:53 #23
Så kunne han da i det mindste lave artiklerne gratis - han går jo ikke op i point alligevel, eller !? ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
14. november 2004 - 12:28 #24
Rolig! Det var ikke min hensigt at "lancere" dem igen sådan. Jeg førsøgte at se om jeg kunne oprette dem så jeg IKKE skulle se på de latterlige kommentare!

Hvad angår min ikk point jagt - har jeg nogensinde kommenteret at jeg IKKE tager mod point for mine artikler på sammen måde som jeg IKKE tager mod point for at løse folks problemer??
Avatar billede snowball Novice
14. november 2004 - 12:31 #25
freehelp: Hvordan fjernede du de "gamle" artikler?

Mht. point for artikler, så nej, det har jeg ikke hørt at du har sagt, men dit navn mister lidt sin effekt efter min mening ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
14. november 2004 - 12:33 #26
For det andet er det ikke min skyld at I ikke har mulighederne for at fjerne diverse kommentare fra de artikler folk skriver vel!

"tjener" jeg ikke point for mine artikler har jeg jo ikke mulighed for selv at oprette tråde når jeg har brug for hjælp.

JA, jeg kunne starte med at tage mod point da dette er en del af elspertens koncept, men det har jeg så valgt ikke at gøre, og kan ikke se det strider mod reglerne.

Men at se mine artikler blive ødelagt af en eller flere fjolser kan jeg ikke holde ud at se på, da jeg har brugt langttid på at lave dem som hjælpefunktion for folk.

Dem der har betalt for dem er velkommmen til at få dem fremsendt på mail som jeg allerede har gjort i denne tråd. Dem der bliver sure over de igen skal betale for artiklerne, kan jo så bare blive irriteret på måden systemet på E er strikket sammen!
Avatar billede freehelp Praktikant
14. november 2004 - 12:34 #27
Mht. point for artikler, så nej, det har jeg ikke hørt at du har sagt, men dit navn mister lidt sin effekt efter min mening ;) --> Har du set mig sige mine artikler har været til fri afbenyttelse? "nope"

Har du set mig kommentere med min support omkring folks problemer er gratis? "yep"
Avatar billede snowball Novice
14. november 2004 - 12:56 #28
"For det andet er det ikke min skyld at I ikke har mulighederne for at fjerne diverse kommentare fra de artikler folk skriver vel!"

Har jeg sagt det? Desuden er der et nyt CoAdmin system under udvikling som meget gerne skulle kunne håndtere netop dette. Ved dog godt det ikke er nogen hjælp nu!

""tjener" jeg ikke point for mine artikler har jeg jo ikke mulighed for selv at oprette tråde når jeg har brug for hjælp."

Ikke helt korrekt. Du fik 300 point da du oprettede din bruger, og du får også 5 point hver dag ;) (og ja, ved godt du har brugt flere point end dem du har tjent på den måde!)

"JA, jeg kunne starte med at tage mod point da dette er en del af elspertens koncept, men det har jeg så valgt ikke at gøre, og kan ikke se det strider mod reglerne."

Det har jeg heller ikke påstået, og kan ikke se hvad det har med vores snak om artikler at gøre.

"Dem der bliver sure over de igen skal betale for artiklerne, kan jo så bare blive irriteret på måden systemet på E er strikket sammen!"

Det minder mig så om at du stadig ikke har svaret på mit spørgsmål fra 14/11-2004 12:31:17 - så kunne alt dette nemlig være undgået!

"Har du set mig sige mine artikler har været til fri afbenyttelse? "nope""

Endnu en ting som jeg aldrig har påstået, og heller ikke kan se hvad det har med denne diskussion at gøre. Jeg nævnte blot sammenhængen mellem dit navn og det at din hjælp åbenbart ikke er helt gratis.

"Har du set mig kommentere med min support omkring folks problemer er gratis? "yep""

Ja, men denne diskussion går stadig på artikler - ikke spørgsmål ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
14. november 2004 - 13:07 #29
Det minder mig så om at du stadig ikke har svaret på mit spørgsmål fra 14/11-2004 12:31:17 - så kunne alt dette nemlig være undgået!
---

Dette gør du/man ved at slette alt i artikel felterne>sætte kategorien til "vægl kategori" og tryk gem

Derefter kan man oprette den igen.

Gider heller ikke diskutere noget så overflødigt, men ligemeget hvordan jeg færdes herinde bliver det kommentere fra enten jer eller andre brugere, og det bliver man mættet af efterhånden :)

Som du selv er indepå får man 300 point ved oprettelse og 5 point pr dag, men come on hvor længe holder de. Flere har kommentere dette i tråde, og sagt det er alt for lidt, og svaret de får tilbage er de bare skal besvare tråde :-)

Nu har jeg så valgt ikke at tage mod "betaling" for min support, så man kan da vel umuligt få ondt i sin popo over jeg tager 5 spir i "betaling" for mit arbejde :-)

Nok om dette nu Snowball
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. november 2004 - 11:00 #30
Er lige nødt til at smide et link til en tråd jeg oprettede for nogen tid siden: http://eksperten.dk/spm/511426
Avatar billede freehelp Praktikant
16. november 2004 - 11:04 #31
Nu var det IKKE for at få flere point jeg gjorde det!
Avatar billede snowball Novice
16. november 2004 - 11:24 #32
Men nu ved du så til en anden god gang at du blot kan ændre status til "Under redigering" i stedet for at slette den helt som du tidligere beskrev :)
Avatar billede freehelp Praktikant
16. november 2004 - 12:24 #33
Eller også får I muligheden for at slette de meningsløse kommentare i vores artikler
Avatar billede snowball Novice
16. november 2004 - 12:33 #34
Selvfølgelig, men der kan jo også være andre årsager til at man midlertidigt vil lukke sin artikel (hvilket sådan set var det jeg mente med min kommentar).
Avatar billede freehelp Praktikant
17. november 2004 - 08:35 #35
Den er sørme ikke blevet bedre.. Stadig ikke pointene værd... yahiihans

Nu kom idioten sgu tilbage!!!!!
Avatar billede freehelp Praktikant
17. november 2004 - 15:12 #36
Grr sikke en nød!!
Avatar billede freehelp Praktikant
17. november 2004 - 15:21 #37
For meget brok og beklagelser. Kører i den samme rille dag ind og dag ud... Vil ikke have point, men spørger må ikke selv tage pointene, hvem dælen skal så have de point??? spg 561181 Brok brok brok igen og igen.. Det er sæt på at fingeren ryger i halsen //Yahiihans

Den bruger må da ryge ud!
Avatar billede freehelp Praktikant
17. november 2004 - 17:07 #38
anmeldelse fra yahiihans mod mig:

"Så er idioten tilbage"

Håber ikke det er mig, som freehelp tiltaler...

Yahiihans

Det er netop dig jeg snakker om yahiihans
Avatar billede snowball Novice
17. november 2004 - 17:42 #39
freehelp: For det første; hvor meget du end føler dig chikaneret og forurettet, så skal du stadig overholde Ekspertens om regler om bl.a. god og sober tone. At kalde andre for en idiot er ikke just at overholde det punkt.

For det andet; har du nogen begrundelse for at nævne specifikke navne i forbindelsen med opklaringen af hvem "Yahiihans" må være !? Her tænker jeg på dit indlæg  http://www.eksperten.dk/spm/561181#rid5104592
Avatar billede freehelp Praktikant
17. november 2004 - 17:45 #40
Yep det har jeg
Avatar billede snowball Novice
17. november 2004 - 17:48 #41
Er du venlig at dele de informationer med os? Enten via mail, ICQ eller CoAdmin systemet.
Avatar billede freehelp Praktikant
17. november 2004 - 17:55 #42
klask mig lige på msn LD69@ofir.dk

Men spiser lige først :-)
Avatar billede snowball Novice
17. november 2004 - 18:01 #43
Done!