Avatar billede nullbit Nybegynder
11. november 2004 - 15:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmbillede "på hovedet"

Hejsa, min datter på 3½ år har fået trykket på et eller andet på tastaturet, således at skærmbilledet nu vender på hovedet på min PC med WinXP.

Jeg er sikker på at svaret er banalt, men jeg kan ikke selv finde ud af hvordan jeg ”vender det om igen”.

Med venlig hilsen

René Vestergaard Nielsen
Avatar billede victor-1 Nybegynder
11. november 2004 - 15:20 #1
Du skal højreklikke på dit skrivebord og vælge egenskaber.
Vælg så fanebladet <Indstillinger> og knappen <Avanceret>

Se efter om ikke der er noget som hedder visningsretning eller noget i den stil - der burde det kunne ændres.

Kan du ikke finde ud af det, må du lige oplyse om hvilket grafikkort det handler om, samt hvilken driver-version der er installeret ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2004 - 16:03 #2
Avatar billede nullbit Nybegynder
11. november 2004 - 19:21 #3
vejmand - skriv et svar - så du kan få points. Din svar var det rigtige.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2004 - 19:25 #4
Oki, godt du fik det fikset.  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2004 - 22:30 #5
Tak for point.  c",)