Avatar billede freegeg Nybegynder
11. november 2004 - 11:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Prænde cd 1 + 2 til DVD

Jeg vil gerne have brændt mine cd1 og cd2 .iso's til een cd.. men vil freebsd installationen godkende det, når jeg skal installer det?
Avatar billede freegeg Nybegynder
11. november 2004 - 11:56 #1
ups... titlen ^_^
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. november 2004 - 12:03 #2
er det DivX film der er i iso filerne?
Avatar billede freegeg Nybegynder
11. november 2004 - 12:04 #3
nej det er FreeBSD :)
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2004 - 12:36 #4
psycosoft-funware >> Hvorfor ligger du et svar ???
Avatar billede Syska Mester
11. november 2004 - 22:26 #5
Måske fordi han tror han kom med det rigtige svar, men det tvivler jeg stærkt på.

Jeg er ret sikker på at du ikke kan brænde CD1 og CD2 på en DVD.

Jeg vil anbefale dig at installere over FTP, da det virker 10-4 og altid, jeg har aldrig selv haft problemer med det, på noget tidspunkt. Hente mini-install på 30 MB eller deromkring og du er kørende??

Er der nogen speciel grund til at du vil installere fra CD? tænker mest på om du ikke har internet der hvor du skal installere den?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
12. november 2004 - 10:17 #6
unskyl jeg er ny på denne side skal lære siden at kende :-D
Avatar billede freegeg Nybegynder
12. november 2004 - 15:53 #7
jeg har 10/10Mbit så jeg hentede den på ingen tid... desuden vil jeg lægge den på dvd, fordi jeg har en masse software jeg god ville have sammen med på cd'en... men jeg installere bare fra normale cd'er, også brænde endnu en cd med toolsne på...

buzzzz ville du have point?
Avatar billede Syska Mester
13. november 2004 - 02:06 #8
gerne, men hvorfor ikke bare dele det software fra en anden PC på dit netværk?

Hvis du har 10 mbit internet vil jeg nøjes med den 5.3-RELEASE-i386-bootonly.iso og hente resten efter hvad du skal bruge, jeg plejer at installere min på en 512/512 kbit forbindelse.
Avatar billede freegeg Nybegynder
17. november 2004 - 09:47 #9
Jeg installerede fra nettet af med bootonly, og det kørte som det skal ;)