Avatar billede warren27 Nybegynder
11. november 2004 - 04:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Online film-udlejning

Hejsa...

Jeg har brug for lidt hjælp, jeg lejer tit film i http://www.blockbuster.dk men jeg vil også gerne prøve noget nyt. Derfor tænkte jeg på at leje film, fra nettet. Jeg har tjekket deres priser, og det ser meget billigt ud, men kan man stole på at de sender film inden for 1-2 dage ???

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer, både gode og dårlige....

Dette er de firmaer, jeg lige fandt på google, og hvis i kender andre sider fra Danmark, så må i godt li´ skrive et link..

http://www.digitarian.dk
http://www.lejdvdfilm.dk
http://www.playtimeclub.dk
http://www.nolimitstv.dk

Ps. Jeg ved godt der er noget der hedder http://www.google.dk men jeg er for træt til at søge lige nu, så hvis der er nogen der kender et par hjemmesider/forum der skriver meget om dette enme, så må i også skrive linket her til mig, på forhånd mange tak...

Venlig hilsen

Warren
Avatar billede broder Nybegynder
11. november 2004 - 07:26 #1
Hey, du kan prøve nogen af dem gratis i op til 14 dage.  Har selv prøvet digitarian.dk og jeg vil sige at jeg har fået meget ud af dem, og det er utroligt nemt. Man sender filmen tilbage, dagen efter får man mail om at de har modtaget filmen og 2 nye film er sendt, dagen efter har man så 2 nye film. For mig at se er det kun post væsnet der sætter grænsen.
Avatar billede broder Nybegynder
11. november 2004 - 07:41 #2
Da jeg selv er medlem af digitarian har jeg lige fået den fantastiske mulighed - at invitere til at prøve digitarian DVD udlejning til 0 kroner!
Det eneste du skal gøre er at indtaste nedenstående kode på forsiden af www.digitarian.dk.
Brug denne kode ---> 30874 <---
Avatar billede popsy Novice
11. november 2004 - 08:06 #3
Vil lige gøre opmærksom på http://www.sf-anytime.com/

Der skal filmene ikke sendes, i og med at man downloader dem mens man ser dem. Et kabel fra grafikkortet og til tv'et koster i omegnen af 200,- og så er der jo ingen ventetid på filmene :)
Avatar billede cholm Nybegynder
11. november 2004 - 10:03 #4
broder >>> Kan koden kun bruges én gang eller må jeg bruge den også ?

/cholm
Avatar billede broder Nybegynder
11. november 2004 - 10:54 #5
Alle er velkommen til at bruge koden hvis de har lyst.
Avatar billede broder Nybegynder
11. november 2004 - 10:58 #6
koden kan bruges et uendeligt antal gange.
Avatar billede warren27 Nybegynder
11. november 2004 - 13:01 #7
Hej Broder !

Du er meget tæt på at få point, tak for koden. Jeg har lige oprette en bruger, men jeg kan ikke tilføje film, hvorfor ?

Der står på forsiden http://www.digitarian.dk at man få 15 dage for 0 kroner, men jeg kan ikke få lortet til at virke...
Avatar billede warren27 Nybegynder
11. november 2004 - 13:13 #8
Altså der er en info-boks hvor de skriver >>>
citat:
Så længe vi ikke har registreret din indbetaling kan du ikke bedømme, kommentere eller tilføje film til din ønskeliste. Så snart du har fuldført tilmeldingen har du adgang til dette.

Hvorfor skal jeg indbetale penge for at filføje film ? Var det ikke gratis i 15 dag, eller hvad ???
Avatar billede broder Nybegynder
11. november 2004 - 13:17 #9
Ja du får 15 dage man skal bruge sit dankort til at tilmelde sig med. De trækker ikke penge før man bliver fast medlem og det gør man automatisk efter de 15 dage er gået så man skal melde sig ud igen inden de 15 dage er gået. Det virker fint for mig, jeg slettede de standard film inde i ønskelisten, tilføjede så mine egne film, med min prioritering.  Da det var gjort fik jeg film tilsendt et par dage efter. De sender en mail når de sender film, og dagen efter er de i postkassen.
Avatar billede broder Nybegynder
11. november 2004 - 13:22 #10
jo de 15 dage er gratis, for at få sikkerhed, kræver de at du har tastet din dankort information ind har du gjort det.??
Avatar billede warren27 Nybegynder
11. november 2004 - 13:31 #11
Nej, har ikke noget dankort, men jeg kan lave en bankoverførelse. Okay, jeg kan godt se at de gerne vil ha´ noget sikkerhed, det lyder jo rimligt oplagt.

broder:
Hvor mange film når du at leje på 1 mdr, jeg skal lige regne ud hvad gennemsnit prisen når at blive pr film...
Avatar billede broder Nybegynder
11. november 2004 - 13:36 #12
lige efter mine dankort oplysning var tastet kunne jeg vælge film, så du kan jo nok det samme når de har din bank overførelse.

jeg lejer i snit 6 om ugen.
Avatar billede warren27 Nybegynder
11. november 2004 - 13:42 #13
Okay, det kommer jo til at være billigt ;-)

Jeg prøver sgu lige, det lyder meget fedt at de har så stort et udvalg.

Tak for hjælpen
Avatar billede broder Nybegynder
11. november 2004 - 13:44 #14
så lidt held og lykke