Avatar billede kreller1 Nybegynder
10. november 2004 - 21:59 Der er 8 kommentarer

Login / Newssystem

Hey Jeg savner virkelig en der kan hjælpe mig igang med at lave et login system til min hp, for en lokal klub. Det skal kunne oprette nyhed redigere nyhed og slette nyhed. Har egentlig ikke det vildeste kendskab til ASP men håber en gider guide mig igennem, Det skal gerne være over msn hvis det kunne lade sig gøre. Jeg er meget taknemlig for den der gider bruge tiden på det..

På Forhånd Tak.
-Christian Søes
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
11. november 2004 - 21:17 #1
www.schaefner.dk - der er et godt et på..!
Avatar billede kreller1 Nybegynder
11. november 2004 - 21:58 #2
Jamen jeg har ikke på NOGEN måde kendskab til asp..?
Avatar billede fagerholt Nybegynder
15. november 2004 - 14:13 #3
jeg har et færdigt system, som du nok kan bruge. Kan du ikke sende mig en mail på fagerholt@ofir.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
18. november 2004 - 11:10 #4
Unskyld at jeg bryder ind, men Kreller1, det ville være rart hvis du kunne kigge ind i dine gamle spørgmål http://www.eksperten.dk/spm/531270 - Tror ik der er så mange der gider at hjælpe dig hvis du smutter fra spørgsmålene dine.
Avatar billede kreller1 Nybegynder
18. november 2004 - 20:36 #5
Kengun.. Så det.. Pinligt.. Har smid et accept på dem alle nu.. Undskyld
Avatar billede Kengun Praktikant
18. november 2004 - 20:39 #6
Kreller1> Nåh, det er da totalt iorden :) Vi kan alle glæmme.
Avatar billede kreller1 Nybegynder
23. november 2004 - 19:04 #7
Hmmmm altså.. Jeg fatter stadig så max nada af det der newssystem.. Jeg skal kunne bruge et der kan oprette en nyhed og slette en nyhed. Det behøver ikke være asp, det skal bare være nemt at sidde op.. Nogen der kan give råd..:)
Avatar billede rashid Praktikant
30. december 2004 - 09:19 #8
Dette kan lægges op på en server og så kører det.
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=696

hilsen

Rashid