Avatar billede blakoe Nybegynder
10. november 2004 - 21:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Undgå hacking af diablo2 LoD

Hey søger en der kan give mig svaret på hvordan man kan undgå hacking i d-2 lod..
Jeg har et par gange været udefor at, min acc lige pludselig bar var hacket... Så jeg kunne slet ikke komme ind på min acc...

Plz help !!
Avatar billede apromis Praktikant
10. november 2004 - 21:54 #1
Uden at vide det overhovedet, kunne det være en keylogger.
Avatar billede lygtefisken Nybegynder
11. november 2004 - 15:02 #2
Har du bundet en e-mail til den?

Hvis ikke, kan du binde en e-mail til den.
hvis den så bliver stjålet, kan du gå ind i account settings og skrive den mail du bandt til dit account. så får du sendt en e-mail som du så skal svare på.
Avatar billede blakoe Nybegynder
11. november 2004 - 20:31 #3
Hææy Lygtefisk...
Kan du ikke forklare lidt nærmere om det ?
Avatar billede lygtefisken Nybegynder
13. november 2004 - 11:54 #4
Jo!

Når du starter et nyt account op, kan du binde en e-mail til dit account.
Det skal du gøre, hvis den så bliver stjålet kan du skrive dit account name, som du normalt ville gøre, når du logger på. Du skal nu trykke på account settings, og så get a new password! Så skal der komme en e-mail ind på den e-mail adresse som du bandt til dit account name, jeg TROR at du skal markere alt hvad der står i den e-mail og sende tilbage hvor den kom fra. Du kan prøve og se om det virker.

//Lygtefisken
Avatar billede blakoe Nybegynder
13. november 2004 - 12:38 #5
Jamen jeg har en acc, men kan jeg stadig godt nå at binde en email til den ?
Eller skal det være lige når man laver en ny acc..? :S
Avatar billede lygtefisken Nybegynder
17. november 2004 - 18:01 #6
Det kan du ikke. Når du laver et nyt acc kommer der en menu, hvor du kan binde en mail til den. Hvis du trykker " Don't register" kommer der et vindue op hvor der står at du ikke får muligheden igen. Surt!

//Lygtefisken
Avatar billede blakoe Nybegynder
17. november 2004 - 18:21 #7
Tak for det
Du bliver nødt til at svare, før ´jeg ka gi dig points..
Avatar billede lygtefisken Nybegynder
17. november 2004 - 19:01 #8
ok!