Avatar billede marlle Nybegynder
10. november 2004 - 21:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Min hardisk mangler GB!

Jeg har fået lidt af et problem. jeg har 1 hardisk på 80GB som jeg har delt således C:=20GB D:=60GB. Mit problem er så at jeg har lagt nogle DVD film ind på D: drevte og slettet dem igen. og nu kan den ikke finde de sidste 6 GB. Jeg har prøvet at Defragmentere D: drevet men det fik jeg ikke så meget ud af. Jeg har også bedt om at se "skjulte file" det fik jeg heller ikke så meget ud af. Jeg har også mærkeret alle mapper på D: drevet og trykkede "Egenskaber" og den viser at der er brugt 50GB og jeg har 4gb ledig plads tilbage på D: drevet. Så hvordan fanden for jeg de sidste 6 GB frem. på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. november 2004 - 21:10 #1
Har du NAV 2004 instaleret ?
Avatar billede marlle Nybegynder
10. november 2004 - 21:32 #2
nej hvad er det ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. november 2004 - 21:54 #3
Norton Antivirus - har en extra [Papirkurv] hvor slettede filer ka' geme sig...
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
10. november 2004 - 22:01 #4
Der er aldrig 100% udnyttelse af hdds.. min 250gb er max på 210gb og dte er endda udne partitioner...
Avatar billede marlle Nybegynder
10. november 2004 - 22:13 #5
jamen der har ikke været noget problem før efter at jeg lage de der DVD film ind.Jeg lagde dem ind og slettede dem igen. inden for 1 time men den registrede ikke at jeg havde slettet dem. GB var det samme som inden jeg slettede dem. det er det jeg ikke kan forstå?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. november 2004 - 01:07 #6
Prøv lige at deaktivere systemgendannelse, genstart et par gange og aktiver den igen.
(klik start | indstillinger | kontrolpanel | system, fanebladet systemgendannelse)
Avatar billede marlle Nybegynder
11. november 2004 - 08:02 #7
nu har jeg prøvet at deaktivere systemgendannelse. genstartet 3 gange og aktiveret det igen. Men der var ingen resultat. GB er de samme, så jeg mangler stadigvæk omkring 7 GB
Avatar billede milter Ekspert
15. november 2004 - 20:41 #8
Prøv at lave en søgning på drevet med *.filtype, hvor "filtype" er den filtype, de er gemt i. Det kan måske lede dig frem til, hvor de ligger.

Prøv også at lave en søgning på *.tmp og *.temp filer. Hvis der er nogen store poster der, kunne det være dem.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
16. november 2004 - 08:44 #9
Har du prøvet at slå - VIS alle fil typer til under mappeindstillinger?? den kan jo være at noget gemmer sig et eller andet sted?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. oktober 2005 - 15:40 #10
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede marlle Nybegynder
09. oktober 2005 - 19:38 #11
ttak