Avatar billede kviller Novice
10. november 2004 - 07:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilke program er bedst til lagerstyring?

Jeg står og skal bruge en eller anden form for database til lagerstyring i en mindre elektrikker virksomhed, det vil sige det er elektrikkerne der skal indtaste i den hver gang de tager noget fra lageret(Så det skal være ret simpelt at udskrive noget fra lager), samt jeg indtaster når der er kommet noget nyt på lager.

Den skal så komme op med en eller andne form for advarsel når antal er under det jeg nu har sat til minimum.

Er der nogen der har nogen erfaring med et sådan program? Har overvejet om det er noget man skulle begynde at bruge access til?

Har bare ikke så meget styr på access.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. november 2004 - 07:40 #1
En access database med en simpel tabel struktur og en nydelig bruger grænse flade
lyder som en udmærket løsning !
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. november 2004 - 07:48 #2
jeg mener, uden at være helt sikker, atprogrammer som C5 der jo er et regnskabsprogram, her lagerstyrings moduler, men hvis det ligner resten af C5 pakker, så koster det kassen og er ikke vildt let at bruge. Hvis du ønsker et system derer integreret med resten af virksomhedens økonomi, så prøv at spørge din revisor
Avatar billede arne_v Ekspert
21. november 2004 - 20:07 #3
kviller>

Kommet videre ?
Avatar billede kviller Novice
22. november 2004 - 04:56 #4
Nej ikke rigtigt access er stadig mit personlige bedste bud as well, men jeg overvejer om der ikke er en bedre mulighed, men det ser desværre ikke sådan ud lige pt.... Så er der vidst ikke andet for en at prøve at lære access..
Avatar billede kviller Novice
12. oktober 2005 - 15:57 #5
Fik lavet et system i Php / SQL
Avatar billede wayne Nybegynder
05. januar 2006 - 17:28 #6
noget du kan anbefale til andre, mangler noget lig det du skulle bruge