Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 23:38 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kan der heller ikke oprettes spørgsmål her?

Hvad er der galt her:
http://www.t-point.dk/experten.jpg
:-(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2004 - 23:41 #1
Eksperten vil nok ikke have hjælp ;-)

Nej, det er faktisk et problem flere steder.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 23:47 #2
Hvordan kommer jeg i kontakt til de ansvarlige for forummet "Eksperten"?
:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2004 - 23:50 #3
info@eksperten.dk , men teoretisk kigger de også forbi i kategorien her.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 23:53 #4
Er der ikke en kategori, hvor der KAN oprettes spørgsmål til forummet Eksperten? Det kan da ikke være rigtigt at kategorien "hjælp Eksperten" ikke virker.
:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2004 - 23:57 #5
Du er her jo allerede. Hjælp eksperten er ment hvis du vil hjælpe eksperten med f.eks noget kodehjælp eller donere 2.500.000 som du lige har i overskud.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2004 - 23:58 #6
Hvis du har problemer kan du spørge i co-admin kategorien - de er her trods alt for det samme, men det kræver at du uddyber lidt. Som jeg kan se det har du allerede gjort det rigtige. Nemlig at oprette en fejl i kategorien fejl.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2004 - 00:08 #7
>nikolajdu
Mange tak for dine kommentarer. Jeg har sendt en mail til info@eksperten.dk.
Jeg vil lade spørgsmålet stå åbent, et stykke tid. Men jeg er ikke i tvivl om at du har fortjent nogle point.

:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2004 - 00:12 #8
Spørgsmål om eksperten er gratis så ingen point til mig :!)
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2004 - 00:14 #9
>nikolajdu
Jeg har rigeligt at point, så du er velkommen tl at få nogen.
:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2004 - 00:23 #10
jo tak men jeg har 5½ gange så mange - måske vi kan bytte ;-)

Bare læg et svar og acceptér dig selv :))
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 00:24 #11
må indrømme jeg slet ikke forstår hvad den katagori er til...
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2004 - 00:30 #12
>nikolajdu
Du har humor, det kan jeg lide, så du får ingen point, med mindre at du lægger et svar!
::--))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2004 - 00:31 #13
Nej det går fint. Jeg kan vidst oprette 200 points spørgsmål resten af mine dage ;-)
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2004 - 00:40 #14
>nikolajdu
Jeg håber at du lever længe nok, til at bruge alle dine point.
Det mener jeg virkelig.
:-)

Jeg har brugt dette forum til at udfordre/udvikle mig selv og min viden. jeg har ikke set så meget på hvem/hvad der står bag forummet, det er nok en fejl!.

jeg vil overveje om jeg skal fortsætte, som aktiv deltager i "Eksperten"

:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2004 - 01:01 #15
Et langt stykke af vejen har jeg brugt eksperten på samme måde. nu er det mest hygge en gang i mellem. IDG.dk står bag eksperten og de har lige skiftet alle tiders E-chef ud med nogle af deres egne folk. Jeg vil tro der går lidt tid inden de nye folk er helt på plads.

Der kan være masser af grunde til at holde en pause fra eksperten. Udover personlige grunde er der trods alt af og til en del tåbelig polemik som kan være frustrerende at overvære og måske umulig at undlade at kommentere. Anyway så tænk lidt på at du med dine 21000+ point har du trods alt sat dit præg på eksperten. Så kan det være det positive vender lidt tilbage igen. :))

Go´nat

/Nikolaj :))
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2004 - 01:24 #16
Der er ikke mange der har set på dette spørgsmål: 18 unike IP'er har besøgt: http://www.t-point.dk/experten.jpg
God nat til Alle.
:-)
Avatar billede arne_v Ekspert
10. november 2004 - 07:12 #17
Er det ikke OK fra 2338 til 0124 ??

(folk sover vel !)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2004 - 10:49 #18
SKANDALE - hrmph!!
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2004 - 19:40 #19
Lukker