Avatar billede olezen Nybegynder
09. november 2004 - 22:59 Der er 4 kommentarer

grafik fejl med 9800 pro

hejsa jeg får grafikfejl i de fleste spil jeg spiller cs bf Vitnam osv. jeg kan ikke forstå hvis det er tempen der er for høj... Jeg har en rimelig grov køling på grafikkortet nemlig ZALMAN ZM 80C-HP med ZALMAN ZM OP1 hvordan kan jeg måle tempen på gfxkort ?

Mit system er

cpu: Intel 4 2,8ghz
ram: 512 ddr 3200 kingston
gfxkort: radeon 9800 pro (ati)
motherboard: asus p4p800
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
10. november 2004 - 08:12 #1
Det er rimeligt svært uden du har et temp. instrument da det ikke er indbygget på kortet.. jeg har selv samme kort.. og selv med et instrument kan du ikke måle i kærnen på det så man kan ikke rigtigt bruge det til noget..
Avatar billede hozz Nybegynder
10. november 2004 - 17:02 #2
du skriver ikke, om kortet er overclocket og om det er de nyeste drivere du bruger?
Avatar billede olezen Nybegynder
11. november 2004 - 14:45 #3
den er ikke overclokket og det er nyeste driver
Avatar billede wickedd Juniormester
11. november 2004 - 14:47 #4
Hvis det er den nyeste Omega så kommer der grafik fejl.
Hvis det er den nyeste Catalyst driver, MED CCC så kommer der grafik fejl (for det meste).

Hent istedet den med Control Panels, som er den almindelige driver:
http://www.ati.com/home/online/CatalystXPdriver.html