Avatar billede badazz Novice
09. november 2004 - 00:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Godt program til IP-Telefoni

Hejsa..
Jeg søger et godt progra til pc som kan håndtere et ip-telefonnummer det skal gerne være mulighed for at kunne sætte en samtale på pause hvorimens der spilles musik for den der ringer ind. og hvis telefonen ikke tages, besvares opkaldet af en telefonsvarer.

Nogle der har kendskab til noget godt. programmet skal selvfølgelig være stabilt..

mvh Brian Pedersen
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
09. november 2004 - 11:34 #1
X-Lite fra Xten, http://www.xten.com, er god i forhold til at den er gratis. Den kan godt sætte et ophold på pause, men kan ikke spille musik imens.

Til gengæld skal du måske kigge på deres ikke-gratis version, X-Pro, som har en del flere funktioner - ved ikke om den kan det, du efterspørger.
Avatar billede badazz Novice
09. november 2004 - 14:20 #2
X-Pro kan ikke, da det er den jeg bruger nu...

Mvh Brain
Avatar billede bystad Nybegynder
09. november 2004 - 19:18 #3
Avatar billede badazz Novice
09. november 2004 - 19:50 #4
Bystad.... kan jeg bruge mit eksisterende ip nummer med skype?
Avatar billede bystad Nybegynder
09. november 2004 - 19:56 #5
ja
Avatar billede badazz Novice
09. november 2004 - 19:58 #6
er det den almindelige skype. eller en anden ver?
Avatar billede badazz Novice
09. november 2004 - 20:03 #7
kan du forklare lidt om hvordan jeg opsætter det.. kan ikke finde nogle steder hvor det giver mig mulighed for at bruge mit eget ip-telefonnummer
Avatar billede badazz Novice
10. november 2004 - 22:15 #8
Lukket