Avatar billede principia Nybegynder
08. november 2004 - 15:52 Der er 14 kommentarer

Manglende billeder i Internet Explorer

Som overskriften antyder mangler der en masse billeder inde på forskellige hjemmesider. Internettet bliver ved med at søge efter billederne, men de kommer aldrig. Nogle hjemmesider kan jeg slet ikke komme ind på pga. problemet. Nogen der kender til det?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. november 2004 - 16:13 #1
det kan være din hosts fil der er sat op til ikke at hente billeder fra forskellige servere.

Det kan også være et blokker program du eventuelt bruger for at forhindre billederne i at dukke op, men det er ikke sandsynligt, hvis du siger at den bliver ved med at søge efter billederne.

Det kan også være serverne der er nede, som leverer reklamerne til den/de hjemmesider du besøger.
Avatar billede principia Nybegynder
08. november 2004 - 16:19 #2
hvad skal jeg gøre ved min hosts fil?
Avatar billede andersdp Nybegynder
08. november 2004 - 16:35 #3
Befinder du dig på et netværk, eller på nogen måde bag en router eller lignende?
Avatar billede principia Nybegynder
08. november 2004 - 16:36 #4
nej
Avatar billede andersdp Nybegynder
08. november 2004 - 16:39 #5
Hmm, men du har en firewall?

Hvis, så prøv at slå den fra et øjeblik, og test så på nogle sider du ved der er problemer med.
Avatar billede principia Nybegynder
08. november 2004 - 16:58 #6
Problemet er der stadig. Det er kun bestemte billeder den har svært ved at hente og det er på ALLE sider problemet er der.
Avatar billede andersdp Nybegynder
08. november 2004 - 17:11 #7
Så røg min løsning formentlig.
Har nemlig oplevet problemer med de indbyggede firewall's i routere.

Men prøv lige at genstarte, og slå firewall'en fra inden du går på nettet. Tøm også browserens cache inden du besøger nogle sider.

Der er selvfølgelig også muligheden for at se, om det fungerer med en anden browser - Firefox eksempelvis. http://www.mozilla.org
Avatar billede principia Nybegynder
08. november 2004 - 22:37 #8
Tak, det virkede!
Avatar billede kalp Novice
08. november 2004 - 22:39 #9
principia:

hvis du stadig har problemer.. eller lignende så Gå ind på windowsupdate.microsoft.com og hent "Microsoft Virtual Machine".
Avatar billede andersdp Nybegynder
09. november 2004 - 06:01 #10
Hvilket af det virkede? Genstart eller ny browser?
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:40 #11
Der er slet ikke kommet input fra spørgeren hehe hvorn' skær den mester?:p
Avatar billede retry Nybegynder
24. november 2004 - 22:23 #12
Jeg havde samme problem i nogle måneder, men det forsvandt samtidig med at jeg opgraderede PC-cillin 2002 til en nyere version.
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 22:22 #13
luk?
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 14:58 #14
afvis mit svar her.. får andre til at svare.. og luk spørgsmålet.