Avatar billede lille_o Nybegynder
07. november 2004 - 21:52 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

USB død efter opdatering

Jeg har lige geninst. XP og nu genkender den ikke noget jeg tilslutter til usb-portene (Kamera og BT-dongle)der kommer lys i begge. men jeg kan ikke komme i kontakt med dem.
hjææææælp plz
Avatar billede trekkies Juniormester
07. november 2004 - 21:56 #1
Har du installeret driveren til dine USB porte?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2004 - 21:57 #2
har du husket min. SP1?
Avatar billede haverslev Novice
07. november 2004 - 21:59 #3
Det kan løses ved at opdatere din Bios / chipset osv.
Hent programmet EVEREST Home Edition v1.51 som giver en masse oplysninger om din pc.
Start Everest, klik på Motherboard, klikke på chipset i toppen står chipsettes navn og kør ned i bunden af siden, der står hentning af driver via producentens hjemmeside.
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
Avatar billede haverslev Novice
07. november 2004 - 22:01 #4
ja, hvis sp1 mangler, så er den gal der ;)
Avatar billede trekkies Juniormester
07. november 2004 - 22:01 #5
Højre klik på "Denne computer" klik på "Egenskaber" klik på fanebladet "Enhedshåndtering".
Hvis der er en gul trekant ud for USB, dobbelt klik på USB ikonet, og klik på fanebladet "Driver" klik derefter på knappen "Opdater driver", her skal du have dit bundkorts eller windows cd klar.
Avatar billede trekkies Juniormester
07. november 2004 - 22:02 #6
Avatar billede lille_o Nybegynder
07. november 2004 - 22:09 #7
Trekkies -> Der er ingen gul trekant ud for usb
John stigers -> mangler kun SP2
Avatar billede lille_o Nybegynder
07. november 2004 - 22:12 #8
haverslev -> jeg prøver at opdaterer driver
Avatar billede lille_o Nybegynder
07. november 2004 - 22:27 #10
Når jeg prøver at geninst. drivers til usb skriver den:

Der opstod et problem under installationen af denne hardware:
USB-controller
Adgang nægter
Avatar billede trekkies Juniormester
07. november 2004 - 22:33 #11
Er du logget ind som administrator?
Avatar billede lille_o Nybegynder
07. november 2004 - 22:52 #12
ja der er jeg
Avatar billede lille_o Nybegynder
07. november 2004 - 23:12 #13
Når jeg en gang til prøver at geninst. drivers til usb skriver den:

Der opstod et problem under installationen af denne hardware:
USB-controller
DATAERNE ER UGYLTIGE
Avatar billede haverslev Novice
09. november 2004 - 12:28 #14
Er du sikker på det er den rigtige driver, du har fat i der ?
Avatar billede lille_o Nybegynder
21. november 2004 - 01:42 #15
der var ingen hjælp her