Avatar billede spacejam Nybegynder
06. november 2004 - 17:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Divx undertekst på Eltax/Tangent DVD

Jeg har købt en Eltax /Tangent D-400 DVD afspiller som også kan afspille Divx film

jeg har bare et problem.

jeg kan ikke få den til at vise divx undertekster på min film, jeg har prøvet format smi,srt,sub og fil navn på film og undertekst er den samme.

er der nogle som har erfaring med denne afspiller.
Avatar billede keysersoze Guru
06. november 2004 - 19:20 #1
er du sikker på at den i det hele taget understøtter undertekster? ud fra det jeg hurtigt kunne finde på nettet står der intet om at den kan nemlig
Avatar billede spacejam Nybegynder
06. november 2004 - 21:11 #2
Avatar billede keysersoze Guru
04. december 2004 - 01:54 #3
ikke så vidt jeg kan se - ud fra kommentarerne ser det heller ikke ud som om den kører med det. det ser heller ikke ud som om der er kommet en update dertil...