Avatar billede l-lindberg Nybegynder
05. november 2004 - 20:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjælp til skrifttype

hejsa alle jeg skal bruge hjælp til at finde den skrifttype der er brugt i logoet på www.christianhitsongs.com kan nogen hjælpe mig? Hurtigt

Lasse
Avatar billede levich Nybegynder
06. november 2004 - 00:49 #1
Mon ikke det letteste er, at sende en e-mail til webmasteren på hjemmeside, og simpelthen spørge. Det fleste kan jo god lide, at der er nogen der interesserer sig for deres arbejde.
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. november 2004 - 07:24 #2
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2004 - 15:16 #3
beklager gutter intet jeg kunne bruge jeg oprettede spørgsmålet her fordi admin ikke ville fortælle det og at jeg ikke selv kunne finde den men i skal da ha oint aligevel

Lasse
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2004 - 15:17 #4
og det kan i så ikke få fordi i ikke har besvaret men bare kommenteret spørgsmålet :D
Avatar billede mobius6 Juniormester
17. november 2004 - 11:14 #5
:)
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. januar 2005 - 12:42 #6
lukketid ?

:)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
16. januar 2005 - 13:05 #7
øhh ja skal man bare skrive lukket?

Lukket
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. januar 2005 - 13:36 #8
det behøver man ikke, det er nu meget god stil dog.
det vigtigste er at få lukket spørgsmålet ved at acceptere svar
eller ikke acceptere svar og tage pointne selv hvis ikke at svar var brugbare
derved ændres flaget i spørgsmålet (blåt flag) som betyder at tråden er slut/lukket.

og tak for points  :)