Avatar billede stefann Nybegynder
11. marts 2001 - 16:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brænder??

Hvor kan man få en god brænder til lige så god pris?? Helst under 2,000 kr.
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
11. marts 2001 - 16:14 #1
tag en plextor 9100 da den understøtter RAW, hvilket før at flere programmer kan brænde ordentlige cd´er, og det gør det nemmere at brænde HELT nøjaktige kopier af sikrede spil, hvilket hvis nok er lovligt hvis man selv bruger den! jeg har dog aldrig brugt det....
Avatar billede trivial Nybegynder
11. marts 2001 - 16:17 #2
www.midtdata.dk
www.imw.dk
www.shg.dk
Osv

(køb en Plextor, de er de beste brændere i øjeblikket)

--trivial---
Avatar billede trivial Nybegynder
11. marts 2001 - 16:41 #3
Du kan også gå ind på: www.edbpriser.dk og se hvor den brænder du vil have er billigst.

Jeg vil dog stadigvæk anbefale en Plextor brænder.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
11. marts 2001 - 19:04 #4
samme svar som trivial, men det skal næsten også være en SCSI, da det er bedre
Avatar billede grinebidder Nybegynder
12. marts 2001 - 21:04 #5
Det er til Mac, ikke?

ZipCD, LaCie, Que ... find dem på www.computerstore.dk, www.macxpres.dk, www.nemdirect.dk mfl.

Det skal jo nok være en ekstern. Har du FireWire, så køb en, der understøtter det – dog er de en anelse dyrere end USB.

/Lars