Avatar billede edvardj Novice
03. november 2004 - 19:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp til PHP og databasen er mysql

Info omkring ChillOut.dk

NB... Er du det MINDSTE interesseret i, at tage del i projektet, så læs dette omhyggeligt, eller kontakt mig på stubager@pc.dk

Programmeres i PHP og databasen er mysql.
______________________________________________________

Hjemmesidens indhold:

Chillout.dk kommer til at indeholde forum, sjove billeder, babes, sjove film, flashfilm/spil, toprating, søgefunktion og en "send ind"-side.
Vi HAR et forum, og det er vbulletin.

______________________________________________________

Menu'er:

Der kommer til at være tre menuer;
    En, hvor man kan vælge imellem nogle punkter, som omhandler alt andet end de ovenstående punkter. Disse punkter:
        Fortæl en ven, Konkurrencer, Partners, Sponsors, Kontakt, Top15, Søg
    En anden, hvor der kommer til at stå punkterne, som det hele egentlig handler om:
        Forum, sjove billeder, babes, sjove film, flashfilm/spil og en "send ind"-side
    Og endelig en tredje, som er 20-30 seneste forum-indlæg.

______________________________________________________

Hvad man skal kunne som besøgende:

Man skal først og fremmest kunne bruge hele siden (på nær forum) uden at have en bruger.
Dvs. man skal bare kunne kigge på alt, hvad man vil uden noget som helst oprettelse.

På de enkelte sider: sjove billeder, babes, sjove film og flashfilm/spil, skal man kunne give billedet,videoen, eller flashfilmen en rating.
Helt enkelt ratingsystem. Man skal også kunne se, hvor mange gange hver enkelt film er blevet set.

På siderne: Fortæl en ven, Konkurrencer, Partners, Sponsors, Kontakt, Top15, Søg
- her skal besøgende bare kunne det, som overskriften sådan set siger. fortælle en ven, deltage i konkurrencer, se hvilke partnere vi har,
se sponsors, kontakte os, og søge på filer der ligger på siden.

Forumet, som er vbulletin, skal inkluderes som en af de ovenstående sider. Dvs. når man trykker på "Forum" eller på en af de nyeste indlæg,
skal vinduet ikke poppe op, men man kommer over på forumet ligesom, hvis man havde trykket på et hvilken som helst andet menupunkt.
Altså, så man stadig kan se de forskellige menuer, og sådan. Her vil jeg mene en include-funktion ville være løsningen på det.

______________________________________________________

Hvad vi (ejerne af siden) skal kunne:

Vi skal, som admins, kunne logge ind på en administrationsside, hvor man kan tilføje filer, og skrive en lille kommentar til den,
så besøgende kan få et lille indblik i, hvad filen handler om.'
Vi skal selvfølgelig kunne holde styr på filerne herindefra. Dvs. uploade indsendte filer, slette filer og ændre i det.
Vi skal også kunne ændre på de enkelte sider, såsom konkurrencer, partners osv. Her vil jeg mene en html-editor ville være passende.

______________________________________________________

Hvad, der skal være på forsiden (wwww.chillout.dk/index.php)

Når man i sin browser skriver adressen, skal man komme ind på siden, som den er, men med noget, der hedder "Senest tilføjede",
som bare står som punkter, man kan trykke på for at komme derhen. Dette skal ske automatisk, uden at vi skal skrive det på
inde i administrationssiden. Eventuelt skal der vises random billede, random flash, random babe osv...

______________________________________________________

I toppen og bunden af siden skal der køre bannerrotationer, så vi skal også have mulighed for at ændre dette.

Du kan eventuelt se et udkast af siden, som vi gerne vil have, at selve menuopbygningen skal være:

www.chillout.dk

(Tag dig ikke af farverne eller, at siden ikke fungerer korrekt. Jeg er meget elendig til at programmere)
------------------------------------------------------
Hjemmesider, vi har fået inspiration på:

www.compfused.com (selve rating-systemet, send ind-systemet og send til en ven-idéen)
www.babeindex.dk (selve forumet på deres side, kan vi rigtig godt lide, og vi er overbeviste om, at det vil blive en succes)
www.hol.dk (den måde, seneste forum-indlæg bliver vist på, kan vi rigtig godt lide, og derfor vil vi have sådan en menu)

---
Kontakt

stubager@pc.dk på mail eller MSN, hvis du er interesseret på nogen måde, og hvis du vil tjene lidt håndører.
Avatar billede edvardj Novice
05. december 2004 - 20:22 #1
ok
Avatar billede edvardj Novice
17. april 2005 - 19:30 #2
ok