Avatar billede baltazar_ Nybegynder
03. november 2004 - 15:55 Der er 7 kommentarer

keybaord-kan-ikke-lave-mellemrum?

Hejsa,-
jeg-er-ude-for-noget-underligt-mit-keybaordkan-ikke-lave-mellemrum-længere-det-er-sket-fra-det-ene-sekund-til-det-andet-kan-dette-være-envirus-der-gør-det-faktisk-skete-det-lige-efter-jeg-havde-kontrolleret-min-email-eller-kan-det-være-en-driver-der-er-noget-galt-med-
jeg-har-et-logitech-desktop-media-keyboard
som-isikkert-har-lagt-mærke-til-bruger-jeg-meget-tid-på-at-lave-disse-streger-her---------------------og-vil-derfor-gerne-have-løst-det-så-hurtigt-så-muligt-for-det-er-ikke-sjovt-:(

håber
der
er
en
der
kan
hjælpe

mvh-glenn
(manden-der-har-et-keyboard-som-ikke-gider-lave-mellemrum-mere)
Avatar billede kipolaks Nybegynder
03. november 2004 - 15:59 #1
det kan da også være at knappen bare ikke virker mere.. hvis du har mulighed for at teste med et andet keyboard så er det da en mulighed.
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. november 2004 - 16:03 #2
Måske en ide at få lukket nogle af dine andre spørgsmål?
03. november 2004 - 17:38 #3
Efter som det kun er mellemrums tasten, vil jeg gætte på at bøjlen er hoppet ud af tapperne.
Hvis du løfter mellemrums tasten op, vil du se at der en metalbøjler under den.
Bøjlen skal sidde i nogle tapper, du skal bare have den ned i tapperne igen.
Avatar billede baltazar_ Nybegynder
03. november 2004 - 21:57 #4
jeg fandt ud af det som i ser, det var IKKE min mellemrums tast der sad fast, men derimod min F-lås tast der haltede lidt.

ihh det er så dejligt at kunne lave dem her                            hehe
tak for hjælpen,

jeg giver point til rogerrabbit da det var hans svar der var tættest på.
Avatar billede baltazar_ Nybegynder
03. november 2004 - 21:58 #5
roger...læg lige et svar så er der lid tpoint til dig...du var tættest på da det var en knap der haltede, men dog ikke mellemrums knappen, men en f-lås som åbenbart slår den fra når denne f-lås er slået til
03. november 2004 - 21:59 #6
ahh, well done :)
Tak for tilbudet om point, men jeg samler ikke på dem, så behold dem bare selv :)
Avatar billede filename Nybegynder
03. november 2004 - 22:00 #7
Griner irl.
Han laver - istedet for mellemrum *G*