Avatar billede johanna Nybegynder
03. november 2004 - 15:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frontpage som HTML-editor

I min outlook (office 2000), bruger jeg signatur. Efter en formatering af min pc, vælger outlook Notepad som html-editor når jeg skal redigere en signatur... den skal ændres til Frontpage.. og jeg kan bare ikke huske hvor jeg gør det.

Nogen der lige kan huske det???
Avatar billede hcma Novice
03. november 2004 - 16:07 #1
åbn IE -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Fanebladet Programmer -> og lav indstillingen der.
Avatar billede johanna Nybegynder
03. november 2004 - 16:10 #2
Den står allerede til Frontpage i Explore. Men ikke i Outlook? Der må være en anden vej...
Avatar billede falster Ekspert
03. november 2004 - 16:30 #3
Avatar billede johanna Nybegynder
03. november 2004 - 16:50 #4
Tak falster det hjalp! :-)

Også tak til catbody.. det var bare ikke lige den :-)