Avatar billede play-j Nybegynder
03. november 2004 - 13:28 Der er 5 kommentarer

Programmør med flair for mode/trend

Hey Eksperter...!

Søger asp/php programmør, som kunne være interessret i samarbejde til stor mode.hjemmeside for m/k... style.dk

Jens Kold
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2004 - 13:42 #1
Hvordan mener du helt præcis med samarbejde?? Og kan du ikke uddybe lidt mere om opgaven, så man kan vurdere om det er noget man har tid, lys og mulighed/interesse for.
Avatar billede play-j Nybegynder
03. november 2004 - 14:52 #2
Jow selvfølgelig, skrev det bare kortfattet, om der overhovedet var interesse.

Jeg har selv meget stor interesse inden for tiden trends/mode o.l. men jeg synes virkelig at der mangeler en modeportal for mænd som for kvinder.

Siden skal b.la. indeholde, fotosessions, guides, artikler, anmeldelser, forums, "butiks guide"... hvis du sender din mail, kan jeg sende mere detaljeret matriale... alt i alt, en side som indeholder alt inden for mode / stil.

Har du selv nogen interesse for mode ???

mit msn: jenskold@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2004 - 15:26 #3
Ja noget interesse for mode har man vel altid :D

Men det kommer jo også an på det tdismæssige om man har tid til at holde sådan noget ved lige. men skriv gerne på osj2507@hotmail.com
Avatar billede cygnet Praktikant
04. november 2004 - 09:54 #4
Ikke den vilde programmør, kan dog lettere ASP, men vil da med glæde være med til det grafiske.

Har blandet andet lavet www.jonsen.dk/jonsen ...

send mere indo ks@cygnet.dk
Avatar billede nullert Nybegynder
30. november 2004 - 12:31 #5
til cygnet man skal vel ikke kaste sig ud i flere projekter en man kan klare