Avatar billede tt-dk Nybegynder
02. november 2004 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke udskrive fra Office programmer

Jeg har et printerproblem.

Jeg har fornylig udskiftet patronerne på min Lexmark X1170.

Problemet er at jeg nu ikke kan udskrive noget fra programmerne i Office-pakken, som jeg har kunne gøre før jeg udskiftede patronerne.

Jeg kan altså sagtens udskrive i andre programmer eller fra IE.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre?
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
02. november 2004 - 21:57 #1
Hvad er det for en office pakke? Jeg har office 2000, og der kan man køre automatisk fejlreparation ved i værktøjs linien "hjælp" vælger find og ret fejl.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
03. november 2004 - 15:46 #2
Har jeg prøvet uden held :(
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
03. november 2004 - 19:56 #3
Jeg tror jeg ville prøve at geninstallere printeren, selvom den virker i andre programmer.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
04. november 2004 - 13:50 #4
Har både prøvet at geninstallere printeren, men også Officie pakken.....og den spytter stadig et blankt papir ud, når jeg udskriver i f.eks. word
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. november 2004 - 14:05 #5
Når du printer, så tjek lige engang du ikke har fået et eller andet dumt hakket af i printdialog boksen.

Tjek specielt feltet "Print What", at det står til "Document", og ikke f.eks. "Autotext Entries" eller noget andet.

Tjek også under "Options", hvor der er yderligere valgmuligheder.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
15. februar 2005 - 14:20 #6
lukker