Avatar billede pkc Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:53 Der er 3 kommentarer

Fremhæve "tilbud"

Jeg har en webside hvor der tibydes nogle features som jeg ønsker at fremhæve uden at det virker irriterende for brugeren.
Se nederst i højre felt på fx.
http://scanboat.com/dk/BoatSaleAdvert.asp?strSagsnr=04S16606
hvor der er et tilbud jeg kalder Favoritbåd.

Hvordan kan jeg fremhæve det så den besøgende bliver gjort opmærksom på tilbuddet. Jeg har forsøgt med popup vindue men det falder ikke i god smag.

Nogen andre forslag ?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:02 #1
smid denne kode ind et sted i din asp kode

              <% dato = rs("dato")
IF CDate(dato) = CDate(Date()) OR CDate(dato) = CDate(datoMinusEn) THEN
ny = " NY"
ELSE
ny = ""
END IF
%>

og smid dette ind efter titlen på det nye

<%= ny %>
Avatar billede fastpoint Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:02 #2
koden her vil skrive NY! ud for det nye
Avatar billede fastpoint Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:03 #3
dvs.. placer <%= ny %> der hvor du vil have det der skal stå det nyt