Avatar billede crazylip Nybegynder
31. oktober 2004 - 14:59 Der er 4 kommentarer

Kan ikke aktivere Deling af internetforbindelse på en Windows XP

Jeg får denne besked:
Kunne ikke starte tjenesten Remote Access Auto Connection Manager på lokal computer. Fejl 1068. Tjenesten eller gruppen, som det afhænger af, startede ikke.

Hvad skal jeg gøre, har lige updateret til sp2.
Ville Gerne dele filer mellem mine 2 pc'er
Avatar billede serverservice Praktikant
31. oktober 2004 - 17:18 #1
gå på din lanforbindelse=netkort og installer fil - og printer deling.
Tag derefter egenskaber på "Min comp" på skrivebordet og vælg administrér - services , her kan du finde og enable din service.
Avatar billede crazylip Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:54 #2
højreklick icon? kan ikke se installer fil
Avatar billede crazylip Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:57 #3
kør- services.msc
Windows Firewall/Deling af Internetforbindelse
kan ikke installers
Avatar billede serverservice Praktikant
31. oktober 2004 - 22:37 #4
Prøv at gå i administration - services og se om du kan starte "Rem. aceess auto connection" eller indstil den til automatisk. og så genetablér sharing af internet forbindelsen, kan du nu?