Avatar billede trilleribs Nybegynder
31. oktober 2004 - 13:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmstørrelse

Naturligvis kunne jeg minimere alle aktuelle sider og programmer for at indstille skærmstørrelsen inden jeg går til eksperten...
men man kunne jo også tænke sig, at der i "Indstillinger" var en valgmulighed.
Det kan være, at der allerede er det, men jeg har ikke kunnet få øje på det.

vh Trilleribs
Avatar billede annikadk Nybegynder
31. oktober 2004 - 13:48 #1
hvilket grafikkort har du? mange gange kan man få et ikon "nede ved uret" når man installerer driverne.
Avatar billede trilleribs Nybegynder
31. oktober 2004 - 16:53 #2
Annika: Mit grafikkort hedder Radeon 9100. Jeg vil undersøge om jeg kan indstille det til at plante en ikon ved uret. Tak for dit gode råd.
Hilsen Trille
Avatar billede annikadk Nybegynder
31. oktober 2004 - 17:12 #3
Nu går jeg ud fra at du har en stationær PC:
(ser lige at du nok burde have oprettet spørgsmålet i en anden gruppe da dette er forslag til eksperten - til en anden god gang)

http://ati.com/support/driver.html
vælg hvilken type OS du har - graphic driver - radeon famili - GO
Det er så kontrol panelet i pakken du mangler - måske er det allerede installeret, men blot ikke sat til at blive vist ved uret?

Højreklik på skrivebordet -> properties -> settings (fane) -> advanced.
Er der så en fane "options"?
og kryds af i "show ATI icon at taskbar"

Husk aldrig at stille den til opløsninger du ikke er sikker på at din skærm kan med (opløsning + frekvens) - det er så besværligt at få billedet tilbage på skærmen nemlig.
Avatar billede trilleribs Nybegynder
06. november 2004 - 10:51 #4
Til annikadk

Mange tak for hjælpen.

Hilsen fra trilleribset
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. december 2004 - 16:11 #5
så lidt - og selvtak :)