Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
27. oktober 2004 - 10:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VPN med Cisco med Cisco 1721 vpn konsentrator

Hej

Jeg sidder med en cisco 1721, den skal bruges til at lave en vpn tunnel til sundhedsdata nettet, denne er lavet og kører fint.
Problemet er at den også skal bruges til at lave vpn tunler til andre lokationer som via som skal køre gennem denne router til sundhedsdatanettet.
Kan det godt lade sig gøre at lave en vpn server ved siden af tunlen den tunnel jeg har lavet og hvis det kan, er der så nogen der kan være behjælpelige med hvordan?

Jeg har fået lavet en easyvpnserver, men kan ikke rigtig få det til at funke, hvis jeg sidder bag ved routeren kan jeg godt komme så langt at jeg bliver promtet for et brugernavn og pass, men derefter bliver jeg disconnectet med fejlen "Attempted incoming connection from 80.166.86.179. Inbound connections are not allowed." jeg bruger cisco VPN client 4.02 til at connecte til routeren.
Hvis jeg sidder på wan siden af routeren kan jeg slet ikke få kontakt.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, på forhånd tak.
Avatar billede ofd123 Nybegynder
29. oktober 2004 - 09:39 #1
som jeg forstår det har du en lan to lan vpn og vil godt have lavet vpn til klienter på 1721 ?
det kan godt lade sig gøre.
jeg har prøvet at lave den én gang (har det svære ikke konfigurationen så jeg kan desværre ikke lige hjælpe med konfigurationen)
men jeg kan huske at det var noget møj at få til at virke.
så held og lykke med det :)
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
16. november 2004 - 10:27 #2
Tak for det... har desværre også måtte opgive.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
13. oktober 2006 - 15:19 #3
Lukker tråden