Avatar billede fatter_hat Nybegynder
26. oktober 2004 - 23:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

gratis billeder og video til nokia 6230?

hej alle på E.

er der nogen som kender nogen sidder hvor man kan wappe ind og downloade billeder og video gratis?

PFH. Tak:)
Avatar billede htmlkongen Novice
26. oktober 2004 - 23:22 #1
Hej :)

Er der kabel med til din Nokia? Så kan du jo bare finde et billede også overføre det den vej, det er meget lettere, også finder man også lige præcis det man vil ha :)
Avatar billede lucas2000 Novice
27. oktober 2004 - 11:57 #2
Er lige med på en lytter ;-)
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:38 #3
nej jeg har ikk fået købt mig et kabel endnu, er heller ikk lige så sikker på hvad det er for et kabel man skal ha?

hvis nogen kunne gi mig et link til det kabel jeg skal ha? vil det bare være Super:)
Avatar billede htmlkongen Novice
27. oktober 2004 - 19:04 #4
Ja da :=) Der er et link her: http://www.netget.dk/product.asp?affiliate=1&lang=tl&product=1632 Du kan meget mere end bare det. Hvis du har et program der er tilsvarende så kan du også opdatere din mobil, og mange andre ting :) Se også her: http://dk.kelkoo.com/b/a/sbs/dk/mobilephonev2accessories/category/accessories/keyword/kabel+6230/125801.html
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
27. oktober 2004 - 21:30 #5
men er der ingen der ved hvor man kan downloade gratis billeder til en nokia 6230??
Avatar billede punk_fm Nybegynder
29. oktober 2004 - 16:04 #6
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
31. oktober 2004 - 14:35 #7
mange tak for svaret
Avatar billede punk_fm Nybegynder
31. oktober 2004 - 22:00 #8
Så lidt da.. og tak for points ;)