Avatar billede fatjay Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

langsom viewing

hej jeg sidder og sysler med dette flash gallery, men der er 2 ting der pisser mig lidt af....http://www.emjay-graphics.dk/TEST/gallery.swf

de 2 knapper NEXT og BACK er mega små og lidt svære og ramme...

syntes at billederne skifter meget langsommere....
iforhold til der hvor jeg har fået det gallery fra
http://www.kirupa.com/developer/mx/photogallery.htm

hvad gør jeg ved de 2 probs
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:09 #1
1. Du skal lave en firkant i "hit" i din knap for at markere hvor du skal ramme din knap.
2. Har du lavet noget om?
3. Bruger dine egne billeder og har de så samme størrelse som kirupas?
Avatar billede madshammer Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:09 #2
Jeg tror det er fordi de er så store, og din computer måske ikke kan trække det? Ellers kan du jo bare lave fade'n kortere. Og det med knapperne er bare et spørgsmål om at tilføje en "hitbox" (det sidste felt når du redigere/opretter din knap.), som det er nu er det kun lige teksten der fungere som "hitbox", det vil sige at det kun er der du kan trykke.

-Mads
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:10 #3
lol samme tid.
Avatar billede madshammer Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:12 #4
Det er god timing. Synkron-afsendelse.
Avatar billede fatjay Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:13 #5
ok.... men hvor er det lige jeg laver den hit box større.... skal lige siges det er anden da g med flash Mx.... så fatter intet

prøv lige at se dette her så http://emjay-graphics.dk/TEST/casewrapping.html gallery.swf og mappen images ligger på min server i TEST mappen men der sker intet??
Avatar billede madshammer Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:17 #6
"Og det med knapperne er bare et spørgsmål om at tilføje en "hitbox" (det sidste felt når du redigere/opretter din knap.)"

Bare tegn en firkant, bag teksten i det sidste af 4 felter der hvor du laver din knap.