Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2004 - 23:44 #1
Avatar billede gl.k. Nybegynder
26. oktober 2004 - 00:00 #2
Hej John og tak. Men jeg kan ikke se mig ved de to links, jeg postede.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
26. oktober 2004 - 00:11 #3
Pos. 779 og pos 780 mangler her ved mig.

Mere mystisk,da jeg sidste år oprettede profil, havde jeg med de samme omkr. 5000 points. Et DVD spørgsmål tilbage i 2xxx havde jeg så hellere aldrig stillet.

mærkligt...
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2004 - 00:21 #5
Denne statestik bygger på point optjent ved at besvare spørgsmål. c",)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2004 - 08:15 #6
K.> hvorfor troede du at du lå på den placering???
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2004 - 08:59 #7
Der er en forklaring på det hele:

"Hullerne" i listen skyldes, at der er flere brugere med samme antal point. De får derfor samme placeringsnummer, og den næste, der ikke har samme point, springer så et par numre over. På dit første link kan man lige nu se følgende eksempel:

(Jeg har fjernet lidt og byttet rundt på kolonnerne for at det er bedre at overskue her.)

768    5.406 and.vang
769    5.404 skyttegaard
769    5.404 whizzper
770    5.403 fixxxer

Derudover er den statistik ikke bygget over alle dine point. Hvis du hopper ind på http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=k. kan du som det første se en optælling af de point, du har opsparet og dine startpoint. Disse tælles ikke med i pointstatistikken.

Jeg har kun lavet en artikel, og den er gratis, så jeg ved ikke om point for artikler kommer med, men jeg vil tro, at de gør.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:17 #8
#sandbox:
a)778, 779 , 780 mangler. Der findes ikke 3 profiler på pos. 781.
Det forstår jeg stadig ikke.
b)23. marts 2000 blev profilen oprettet, bare ikke af mig ;-). Forklaring på det ?
#John st.: faldt bare over en link og orienterede mig efter mine point. Kan godt se, den ikke holder.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2004 - 11:28 #9
Rettelse:

Så længe det er på samme side, springer den næste person ikke et nummer over. Det kan man egentlig også se i mit eksempel - jeg havde bare ikke set ordentligt efter, da jeg forventede, at den gjorde, som jeg beskrev. Det er nemlig sådan den gør, når man går til næste side.

Grunden til at de tre numre mangler imellem de to sider, er at der er 1 ekstra person med 769 og to ekstra personer med 773, så på den første side når den kun til 777 selv om den dækker placeringerne fra 761 til 780.

På næste side starter den så fra 781, som er det rigtige nummer at starte med for den side.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2004 - 11:29 #10
Det, at du tilsyneladende har fået en gammel brugerkonto kan jeg ikke forklare.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
26. oktober 2004 - 22:18 #11
Vil ikke rode rundt længere i det. 1000 tak for forklaringen. Smider du et svar sandbox ?
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2004 - 23:42 #12
Nej, spørgsmål om eksperten er pr. tradition gratis, så læg et selv.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
27. oktober 2004 - 19:21 #13
okay... :-)