Avatar billede historiker Nybegynder
25. oktober 2004 - 12:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opflydning af blækpatron

Hej

Jeg er nu også begyndt selv at fylde op med blæk.

Efter jeg har fyldt min sort HP 56 patron op, vil den slet ikke skrive. Der kommer ingenting ud af den, og hvis man kører fingeren (forsigtigt naturligvis) på skrivebåndet under patroner bliver den ikke engangs sort. Dvs. der er ikke hul igennem.

Hvad kan der være sket, og hvordan får jeg igen blækket til at flyde?

Er der nogle som har prøvet det samme?

Mvh. Historiker
Avatar billede historiker Nybegynder
25. oktober 2004 - 14:03 #1
Prøv med et fugtigt stykke køkkenrulle - hov det hjælper :o)
Avatar billede snap Nybegynder
25. oktober 2004 - 16:06 #2
du skal se på www.fyldselv.dk hvor du kan se hvordan du skal fylde på da du skal skabe undertryk
Avatar billede bredker Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:28 #3
Avatar billede historiker Nybegynder
26. oktober 2004 - 09:01 #4
Hej
Tak for links. På de sider ligger påfyldningsvejledning som jeg også fik tilsendt af Hørgren hvor jeg købte blækket.

Iøvrigt pudsigt at Hørgrens vejledninger er en tro kopi af vejledningen på Genfyldnings-vejledning.dk. den er simpelthen. Tror Hørgren blot har stålet den.

Nå, patronerne fungerer stadigvæk ikke. Og der kommer ikke de fejlmeldinger udvejs fra printern som står beskrevet i vejledningen :o) Deskjet 5552