Avatar billede sovsekoder Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

omkring oprettelse af artikler på eksperten

1) kan man bruge billeder, hvis man skal lave en artikkel?

2) giver man point for svar i denne kategori ?

3) hvordan finder folk (dvs. mig f.eks :D) ud af om der er kommet nye artikler ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. oktober 2004 - 21:37 #1
1 nej
1 nek
2 ved at holde øje ude til højre hvor du kan se de 5 nyeste artikler (hvis du har indstillet eksperten således at det vises
Avatar billede snowball Novice
24. oktober 2004 - 21:37 #2
1) Nej, du kan ikke vise billederne direkte i artiklen, men du må gerne linke til billeder.

2) Nej, spørgsmål om Eksperten er generelt gratis :)

3) De 5 nyeste / sidst opdaterede artikler bliver vist i en af de blå bokse der er i siderne på Eksperten. Dog kan man fravælge disse bokse, men som standard bliver de vist, og det er da mit indtryk at de fleste vælger at vise de bokse der indeholder oplysninger om nye spørgsmål og artikler samt nye indlæg. Alternativt kigger folk nok på http://www.eksperten.dk/artikler/
Avatar billede mugs Novice
24. oktober 2004 - 21:38 #3
1. Nej ikke mig bekendt
2. Du kan ikke svare på artikler. Du sætter en pris (0 eller 5 point), som ryger ind på din konto når en bruger køber en artikel.
3. Det bliver kun annonceret på den måde, at der på forsiden af eksperten er en ribrik der hedder arikler. Så må du selv finde ud af om du har læst srtiklerne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2004 - 21:39 #4
Jeg er ikke klar over omm dette kun er for pro medlemmer, men du kan jo f.eks. abonnere på artikler: http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=cat_sub
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:44 #5
tak for svarene!
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2004 - 00:19 #6
Og når man ikke giver point, så lægger man bare et svar selv og accepterer det, så spørgsmålet ikke længere vises som ubesvaret.
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
29. oktober 2004 - 16:09 #7
tak