Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:17 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

ser ikke ud til at folk kan lide mig

tjaaa.. er det bare mig eller er der også andre der er træt af at folk kan tilsvine en anonymt i karma???

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hashkagen&option=karma

BURDE FOLK IKKE OPGIVE NAVN?

jeg er i hvertfald godt træt af at få sådan noget at vide.. hvis man har et problem med nogen, burde man så ikke stå ved sin mening samt fortælle hvem man er? istedet for at være en kujon?

P.S hvis folk ønsker at man formulerer sig bedre? hvorfor spørger man dem så ikke bare om det! istdet for t ive dem dårlig karma og kalde dem for idiot.

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hashkagen&option=karma
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:17 #1
forkert link tilsidst :D
Avatar billede arne_v Ekspert
24. oktober 2004 - 14:23 #2
Det emne har været diskuteret rigtigt mange gange.

Medmindre noget har ændret sig for nylig, så er svaret at det vil man ikke
lave om på.

En af begrundelserne er at undgå hævn karma.

Karmaer med grov sprogbrug kan anmeldes.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. oktober 2004 - 14:25 #3
Nej, folk bør ikke opgive deres navn. Dels har eksperten.dk ikke
følt det nødvendigt at sætte på automatisk, dels kan man skrive
hvad som helst som navn, og ingen har mulighed for at kontrollere
om det er korrekt.

Men der er vist heller ikke nogen, der disse ting taget i
betragtning, tager karmasystemet alvorligt på nogen måde ;)
Avatar billede bredker Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:25 #4
arne , hvad hjælper det , du kan anmelde 100 gange uden der sker noget
Avatar billede dmcn Praktikant
24. oktober 2004 - 14:25 #5
hashkagen : Karmaen er fjernet, da den overtræder reglen om sprogbrug og god opførsel på eksperten.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:29 #6
hvad så med den om at jeg har taget skade af alt det hash?
den andmeldte jeg da vidst for en måned siden?
Avatar billede fromsej Praktikant
24. oktober 2004 - 14:29 #7
Anonymiteten bliver ikke fjernet, desværre.
Men Coadmins får mulighed for at se hvem der uddeler den, det burde sætte visse begrænsninger på præpupertetsungerne.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. oktober 2004 - 14:30 #8
Den er også væk ser det ud til !
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:33 #9
kan se at den endelig oxo er fjernet.. men det hjælper ikke at folk kan være anonyme hvis du spørger mig og mange andre på E.

hvis man har noget imod noget, så skal man da kunne folkare sig.
og ikke gemme sig.

jeg er sikker på at mere en 50 % af E's brugere føler det samme. vi vil da gerne have grundlag for tingene. så folk ikke bare kan komme med karma beskeder som "DU ER FOR DUM" osv.

jeg har før anmeldt karma som aldrig blev fjernet.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:35 #10
er også godt træt af dårlig karma hvor der ikke står en pind.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2004 - 15:37 #11
Jeg bliver nødt til at hijacke dit spg, da jeg ikke selv kan oprette :P

Dette er ikke noget videre problem, men synes bare det er lidt underligt..

Når man vil ændre sin e-mail på eksperten, bliver der sendt en adresse til din mail, i mit tilfælde andersbalmer@hotmail.com

og heri står der:

-->
Bekræft venligst at E-mail adressen andersbalmer@hotmail.com tilhører dig ved at
klikke på nedenstående link:
<--

Hvornår vil mailen ikke tilhøre den person der åbner mailen?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:37 #12
hvorfor kan du ikke oprette spm?
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2004 - 16:39 #13
kan jeg bare ikke.. der står at jeg ikke kan når jeg trykker opret
Avatar billede hashkagen Nybegynder
13. november 2004 - 17:46 #14
lukker
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2004 - 02:20 #15
ok det lyder godt, hvordan går det jajjaaja---

ek er det gdot at vrørdkæl+ok

hahh vedæløflæoåpe
efppf
ef
efe0
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2004 - 19:02 #16
hmm så fik jeg også en smule dårlig karma pga denne post....
Avatar billede dmcn Praktikant
17. november 2004 - 19:17 #17
Havde du helt ærligt regnet med andet?
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2004 - 19:19 #18
hmm den post den 14/11 2004.. jeg er ret sikker på at det _ikke_ er mig der har skrevet den :/

ellers har jeg været godt stiv o_O
Avatar billede dmcn Praktikant
17. november 2004 - 19:24 #19
Det ser nu også ganske sandsynligt ud. :)
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2004 - 19:25 #20
ja det sidste... det tror jeg også.. var nemlig lige et smut hjemme på det tidspunkt :S
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 18:12 #21
men godt så.. jeg har da over 1/4 god karma :/