Avatar billede spacejam Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med mit Terratec TV-Tuner

Jeg har købt en Terratec Cinergy 400 TV tuner.
mit problem er at den skratter i lyden engang i mellem og der er hvide striber henover skærmen.
det er ikke mit TV signal det er galt med det har jeg tjekket.
jeg har forsøgt at komme ind på terratec hjemmeside men når man vælger sprog lukker den explore ned.
Er der nogle som kender dette problem og evt. kender et sted hvor man kan finde nyt Software til dette kort.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:51 #1
Og skratteriet er periodisk og jævnt?

Jeg har samme kort og samme problem, dog uden de hvide striber :o/

Prøv et direkte link:

http://supporten.terratec.net/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=888
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:53 #2
For øvrigt har jeg helt droppet brugen af mit kort - den irriterende fejl skubbede det så at sige på hylden. Det eneste hardware i min maskine, der altid er slået fra :o(

Nyeste vers. af Bundle-softwaren:

http://supporten.terratec.net/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=261
Avatar billede spacejam Nybegynder
06. november 2004 - 17:52 #3
Denne er lukket uden resultat