Avatar billede anwaize Nybegynder
24. oktober 2004 - 01:02 Der er 1 kommentar

NHL 2005 - Danmark licens

Jeg ved udmærkede godt, at Danmark er med i 2005 udgaven, for første gang. Men det tog ikke lang tid for mig at finde ud af at det ikke var de rigtige danske spillere. Er det pga. licens mangel eller hvad?? Kommer der en patch som fixer det??
Avatar billede htmlkongen Novice
02. december 2004 - 20:28 #1
Kunne godt forestille mig at der kommer en patch til det senere som nogle nørder laver :P - ellers er det da bare om at komme igang med det selv :P ind og ændre i TXT filerne :P