Avatar billede jeanette18 Nybegynder
23. oktober 2004 - 14:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvor meget må en meddelelse fylde?

Jeg forstår ikke denne her email som jeg hele tiden får fra ekspertens admin:
Lyder sådan her:

A message was sent to you that was returned to the sender(bounced) because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.

The following is the reason that the message was over quota:

      Quota Type: Max Number of Messages
  Quota Available: 0
      Total Quota: 1000

The following is the information on the message that was bounced:

      Sender: "Eksperten mailrobot" <mailrobot@exp.dk>
    Subject: Netværk : Routers/Switches : trådløst net med topcom WBR 654 : 60
        Size: 5499
  Message ID: <7ba754ccbd54d9b9d4f20a09f89f4a82.q553615@eksperten.dk>
        Date: Sat, 23 Oct 2004 14:47:07 +0200
    Reply-To: [No Reply-To]

To fix this problem, delete some messages from your mailbox, and contact the sender to resend the message.

If the size of the message is too big, contact the sender to reduce the size of the message and resend the message.
Avatar billede keysersoze Guru
23. oktober 2004 - 14:59 #1
tøm din mailboks og evt din trash - din tilgængelig plads på din mail er fyldt op og derfor kan du ikke længere modtage mails
Avatar billede snowball Novice
23. oktober 2004 - 14:59 #2
For mig lyder det som din udbyder kun tillader at du kan have max 1000 beskeder i din indbakke, og at du netop har nået den grænse.

Prøv derfor, som beskeder også nævner, at slette nogle af dine mails for at skabe plads i din indbakke.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
23. oktober 2004 - 18:08 #3
Ok tak, var ikke lige opmærksom på at der lå så mange på kun de 2 dage jeg har serveren til at gemme en kopi. Er nu lavet om.