Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. oktober 2004 - 08:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvem retter og sletter i mit karma system

Hej jeg har tit været inde i mit karma system og der har jeg opdaget at der lige er blevet slettet en tråd som var en lidt positiv en og så er den blevet slettet (det kan kun være en af Jer på E der har kunne gøre dette) og så er der blevet sat en ny en d.21/10-04 kl: 14:45 som er en negative en (uden nogen god grund og i det hele taget ingen grund, Jeg tror det er en bestemt bruger I har det kun er ude på at genere mig hvilket er godt træls i længen og nu er det blevet for meget.
Jeg vil meget gerne have en god og uddybende forklaring på hvorfor det der er blevet skrevet i mit karma som ikke var negativt skrevet er blevet slettet og af hvem, for det er da noget mærkeligt noge at fortage sig.

På forhånd tak:)

Venlig hilsen

pillpopper
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2004 - 08:28 #1
pillpopper> det er sikkert den der gav dig den gode karma der har fjernet den igen.
Det kan vi jo gøre selv :)
Avatar billede fcs Novice
22. oktober 2004 - 08:40 #2
Karmaer bliver ikke rettet af coadmins. Vi kan kun slette dem og det gøres kun hvis de bliver anmeldt. Når de bliver anmeldt tager vi stilling til om ordlyden bryder reglerne og hvis den gør, slettes karmaen. Vi kan ikke se om den er positiv eller negativ, vi kan kun se ordlyden og vi kan heller ikke se hvem der har fået den eller hvem der har givet den.

Derfor tror jeg ikke det er en coadmin der har gjort dette mod dig, med mindre ordlyden på den positive karma var i strid med reglerne. Det er nok snarere en bruger der har ændret sin tildeling af karma til dig.

Hygge

FCS/coadmin

P.S.: I fremtiden bør du nok passe på med at beskylde os for den slags uden at have undersøgt det ordenligt. Det kunne jo være at der var en anden grund og det tror jeg der er i denne sag ;o)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:35 #3
Hej john_stigers´´ Vi to fik aldrig alsluttede Vores lille (du ved hemlighed) for mit vedkommende er alt tilgivet og hak og numseslag er taget imod;-) og for vidt os to andgår så er vi naturligvis dus (hvis du stadivæk mente det)  Jeg har overhovet *ikke* noget imod dig personligt eller nogen anden for den sags skyld:) og hvordan skulde jeg det når jeg ikke kender dig i den virkelige verden.
Men der er bare det med at skrive mails, poste indlæg og lave div. skrift ting o.s.v at man skal virkelig passe rigtig godt på hvordan man skriver for folk kan fortolke det på flere måder  (desværre mest negativt isteden for virkelig lige at læse de ting der bliver skrevet)  Jeg ved godt at jeg ikke staver helt rigtigt men skal man belemeres for det osse, og svaret er desvære ja det skal man (det er ikke dig jeg hentyder til:)

Det er lidt en skam du ikke kender mig andet end over nettet da jeg faktisk er en fin, sjov og flink fyr el. vile alle mine venner jo rende sin vej he he.

Hygge john_stigers;)

Til fcs´´ så vidt jeg kan se/læse af det jeg har fremsendt til Jer så er der ingen beskyldninger men en forspørgelse desuden ved jeg ikke hvordan Jeres platform er opbygget så jeg kan jo ikke ane hvordan I gør tingene og kan heller ikke vide om I kan det ene el. det andet på jeres form.
Jeg kan konkludere en ting.

m.vh

pp

Ps: Forsat god dag til Jer begge og tak for svaret.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:35 #4
Lukket
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:39 #5
*LOL* der er flere der næsten lige har givet karma til mig TAK for det dem der end har givet det *LOL* jeg har nu alle mine indlæg igennem og datoerne og tidspuktet for karma og der er ingen af dem der passer, jo en hvis det er fordi jeg har skrevet det i sattement. He he he det kalder jeg kedsomhed der er alså bruger der behøjer hjælp det er da vigtigere eller hva' (de var ik' et sprgs.)

fsgd
Avatar billede fcs Novice
22. oktober 2004 - 16:10 #6
Pilpopper>> Når du skriver "det kan kun være en af Jer på E der har kunne gøre dette" og spørgsmålet er rettet til coadmins, kan jeg jo kun forstå det som om at du mener at det er os coadmins som har fjernet den positive karma. Hvis det ikke er det du mente, beklager jeg misforståelsen.

Hvad det er du kan konkludere, må du meget gerne uddybe, da jeg ikke lige forstår den bemærkning.

Med venlig hilsen og god weekend

FCS/Coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2004 - 20:15 #7
pillpopper> hehe - alt er også glemt her :)

kan nu godt forstå dig - men tag det karma med et gran salt - det er der masser af andre her der gør ;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
24. oktober 2004 - 08:54 #8
Hej fcs når jeg skriver feks. (Jer)med første bogstav stort således er det kun for at være høflig isteden for et fladt (jer) det lyder ikke særligt pænt syntes jeg det er ihvertfal den måde jeg lærte det i skolen at sige De/deres o.s.v  og ikke du til en fremmede person:)

Såment ikke andet:)

Det med at jeg kun kan kunkludere (tak så ved jeg hvordan det staves ritig fremover;-) er at der er nogle herinde sm ikke kan lde mig p.g.a. at de enten har læst mit karma el. det er fra mund til mund så jeg bare skal have en negativ karma uden nogle former for udybelse, det var det eneste.

Men fremover tager jeg ikke karma systemet alvorligt som tidligere opfordethvilket jeg vil følge fremover.

Kan I begge to have en forsat god søndag;)

Hygge!
Avatar billede fcs Novice
24. oktober 2004 - 11:49 #9
Tak, i lige måde ;o)