Avatar billede audia3.dk Nybegynder
21. oktober 2004 - 11:06 Der er 4 kommentarer

Mobil telefon opkald til norge og sverige.

Jeg kender en som kører lastbil i norge og sverige. Han ringer tit til danmark, samt til andre vognmænd i norge og sverige.

hans telefon regninger er meget stor, han man hjælpe ham med at skifte abo.

Han ringer ofte til mobiltelefoner

Han har haft tdc, og det er for dyrt.

Ps. de skriver at man kan ringe gratis imellem 3 mobiltelefoner..?.. kan man også ringe gratis mellem danmark og sverige med 3 abo.

hjælp
Avatar billede htmlkongen Novice
21. oktober 2004 - 12:15 #1
Hey AudiA8 ;) Tdc er generelt meget dyrt. Kan du ikke sige noget mere om hvad det er der er dyrest på hans telefon regninger? Er det muligt at du kan udspecificere det lidt mere? Altså hvad det dyreste er, om det er abo. eller afgift, eller ..? Håber du kan ;)
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
21. oktober 2004 - 12:43 #2
Det dyreste er mobilsamtaler fra Norge/sverige til danmark.. og omvendt når nogle ringer til ham.. så skal han jo betale det.
Avatar billede htmlkongen Novice
21. oktober 2004 - 13:02 #3
http://telenormobil.no/bedrift/priser?wlnr=01952 Her er priser.

Hvis sverige har en læsning ligesom vi har herhjemme med "fyld op over nettet" så kan han jo købe sådan et kort i både Norge, og Sverige, også ha en i Danmark. Det vil gøre det billigere for ham :) Lidt en nødløsning, men (forhåbentlig) billigere :)
Avatar billede roenving Novice
21. oktober 2004 - 15:39 #4
Jeg ville prøve at få nogle ideer på www.teleprisguide.dk, de har imponerende mange indstillingsmuligheder, men jeg ved dog ikke i hvilket omfang udlandssamtaler er dækket ind !-)

-- det er forøvrigt en næsten officiel side, da alle selskaber har pligt til at indberette priser og betingelser til Telestyrelsen, som kører sitet !o]