Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2004 - 22:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fejl på abs og tcs systemet

bilen er en mazda 323 1,5 glx sedan årgang 2000

vi har lige skiftet klodser foran uden problemer

men nu lyser flg advarsel lamper

abs
tcs ( traction control / antispin )
tcs off

ialt 3 lamper

ved en hård opbremsning slukker de hvorefter de kommer lidt efter

bremse evner fejler ikke noget

er det abs sensorne ude ved hjulene der er beskidte eller hvor kan fejlen ligge ?
Avatar billede kenp Novice
20. oktober 2004 - 23:33 #1
Det kan sagtes være snavs! men har i kontrolleret bremsevædske nu i var igang! de kan jo også være årsagen.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2004 - 00:51 #2
Hvis jeg var dig, ville jeg finde en autoriseret mekaniker - og det i en fart. Fejl i bremsesystemet er ikke noget at spøge med.

Derudover ville jeg nok også have spurgt i en kategori, der ikke handler om noget andet end mit spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2004 - 08:54 #3
Derudover ville jeg nok også have spurgt i en kategori, der ikke handler om noget andet end mit spørgsmål.

>>hvad er dit problem ? ,det er opretter i experten generelt ?

==============================================================================

Til kenp

bremse væsken er iorden den er på max så det er iorden der

vi tjekker lige sensorne for snavs inden vi går videre
Avatar billede kenp Novice
21. oktober 2004 - 09:08 #4
Sandbox mener at du skulle have smidt den i fridebat i stedet for her.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2004 - 09:41 #5
ok ,det er så en smutter
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2004 - 10:59 #6
Citat fra siden, hvor du oprettede spørgsmålet:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori.

Og det stod vel at mærke med en skrigende orange baggrund, så det burde være svært at overse.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2004 - 15:25 #7
Til kenp hvis du har yderlige råd har jeg flyttet spørgsmålet for at behage sandmans tandkød

http://www.eksperten.dk/spm/552958