Avatar billede ag.barca Nybegynder
20. oktober 2004 - 16:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Banner til fantasy fodbold klub, helst med animationer!!

Hej..

Jeg "ejer" en fantasy fodbold klub (www.hattrick.org), som hedder Odense Hawks 04. Og har lavet en hjemmeside: http://www.geocities.com/fcbwebside/home.html

Jeg vil gerne have et banner tli siden, det skal være oppe i toppen af siden, sådan et aflangt banner.. ca. 8 688*150 eller noget..

Banneret må gerne inde holde en eller anden form for animationer, gerne noget lyn eller noget.. noget skræmmende :)

Teksten skal bare være Odense Hawks 04, og farverne er grønne og hvide og sorte..
Avatar billede ag.barca Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:16 #1
undskyld, ca. 771 x 150..
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
22. oktober 2004 - 15:02 #2
ahh skal det være animation? :(
Avatar billede ag.barca Nybegynder
22. oktober 2004 - 16:24 #3
altså helts, men giv mig dit forslag så skal jeg se på om det kan gå unden :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:03 #4
har ikke gjort voldsomt meget ud af det her logo, eftersom jeg tror du mest stræber efter flash billede....
men du kan jo altid sige hvad der mangler eller hvad der kan gøres bedre :P det ville jeg blive glad for! hehe :$ snakkes

billedet
--> http://www.gymsport.dk/designs/thehawks.jpg <--
Fra william
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:05 #5
men er da villig til at prøve igen! :D hehe det skal da ikke være for det! :)
Avatar billede ag.barca Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:51 #6
altså synes det er udemærket, men har liget et par rettelser, som du selvfølgelig selv må bestemme om du vil rette :)

Skriften lidt flottere, tænker specifikt på at 04 kommer til at ligne resten af teksten. og så teksten over i den anden side.. Har du selv nogle rettelser må du meget gerne komme med dem, synes det er flot, men det mangler lige det sidste :)

Er du sikker på at du ikke kan give det flash effekter?
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:07 #7
hm kan lige prøve at gøre meget mere ud af det! Så kan du måske bruge det! :)
kender en der kan flash, måske han kan give mig en hånd! ;) prøver lige at få fat i ham nu her! :) men lover ikke noget, desværre er jeg ikke super god til flash.. prøver lige at lave det lidt anderleds ;)
Avatar billede ag.barca Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:56 #8
helt okay, det kunne være super fedt med flash nemlig..

ved du evt. hvornår du kan have det færdigt? :)
Avatar billede ag.barca Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:28 #9
Øh.. hvornår regner du med at være færdig?

Uden flash er bedre en ingenting :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:40 #10
hmm ham som skulle have lavet det, viste ikke hvordan det skulle gøres... så :(, men det eneste jeg kan gøre for dig er at ændre på det logo som er der nu

--> http://www.gymsport.dk/designs/thehawks.jpg <--

også måske gøre den endnu bedre, men så bliver det bare uden flash, hvis du kan bruge det til noget :)
Avatar billede ag.barca Nybegynder
24. oktober 2004 - 19:08 #11
Du må meget gerne genoptage arbejdet med logoet, jeg kan sagtens leve med at det blive uden flash, men vil meget gerne have at du forbedre det lidt.. Du kan evt. lave de ændringer jeg skrev længere oppe på siden og så bare lav noget "ekstra fedt" hvis du kan komme på noget :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 19:30 #12
hehe det kan jeg godt fikes :D, men den er nok først klar imorgen, eller senere iaften.. :) for er ikke hjemme før kl. 10:00! :) men fiker lige noget ;) hehe
Avatar billede ag.barca Nybegynder
24. oktober 2004 - 22:31 #13
helt kanon, hvad tid imorgen ca.? er bare nysgerrig, du skal ikke føle det som et pres :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 22:47 #14
hehe... hmm noget tidspunkt du har meget brug for det??
kan ikke mellem 18 -21:00 men derefter kan jeg ;) så bare sig til :) har du msn; så bare add mig som williamengbjerg@hotmail.com ;) så er det lettere at finde ud af noget :) men vi køre det stadigvæk på eksperten, eller er der bare nogle som går helt amok, og det kan vi jo ikke have :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
25. oktober 2004 - 15:22 #15
sådan nu har jeg lige lavet resultatet :)
logo:
http://www.gymsport.dk/designs/lyn.jpg